21-02-2024, 20:56 PM
Oleneb massinast., minu GM oma Tech2 arvutilaadse asjaga näitab ilusti ära "missfire" asukoha tänu sensoritele ja kui küünal või pihusti on veits sinna kehvapoolsele maale, on see näha misfire detection alt, kedagi ei koti, kas liiga hilja või liiga vara, lihtsalt "missfire". Peale seda on sinu ülesanne vahetada süütepooli asukoht (minu mootori spetsiifiline, 8 silindrit, 8 süütepooli) või siis pihusti asukohta (minu masina mootori spetsiifiline, liigutada pihusti ringi)
Näiteks mootorituli põles minu masinal nii palju ja nii kaua, et kui mina selle masina ostsin, siis mootorituld enam ei põlenudki, sest pirn oli läbi põlenud juba. Veaks oli "kütus liiga lahja teises reas".
Vahetasin ära küünlad, läks paremaks. Vahetasin ära süütepoolid, läks veel paremaks. Vahetasin ära pooli ja küünla vahepealse juhtme, ei läind paremaks, samaks jäi. Vahetasin ära kõik lammaste andurid, 4 tk, kõik ühesugused, läks paremaks.
Vahetasin ära MAF, sest see näitas peale kõikide asjade vahetust aiateibaid. Võtsin 20 euri hiinaka ja oli sam aseis, võtsin 125 euri orikas Delphi (280 euri ACDelco) ja läks veel paremaks aga ikka kuradi heal kiirendusel, mis oli nüüdseks juba tõsiselt tõsiselt hea, peale teist käiku tekkis nagu tühimik ja siis nagu venis. Sai terve automaatkasti sisu vahetatud, mine muhvi, väga väga hea pill aga midagi oli endiselt viltu, kiirendus oli jumala timm kuni 6000 pööret aga 7200 pealt käis ikka selline äge sutsakas läbi.
Ülalmainitud Tech2 külge ja ohooooo, peale 6000 pööret ei suutnud pump enam kütust ette anda. Uus pump peale 12 tundi tööd ja voila, perfektne!
Et ei tunduks, et vahetasin niisama juppe, nii kui nii tegelt tegin seda aga savi - 7'da silindri pihusti oli reaalselt sitane isegi väljastpoolt vaadates, seepärast saigi tellitud kõige pealt üks ja see ära vahetatud ja siis tellisin ülejäänud 7 ka ja vahetasin, sest "juhuks kui". Siinkohal tahan öelda, et rahakott võimaldab, ei pea koonerdama selle 13 euri tk pihustiga, mis siis, et neid 8 on.
Poolidega sama lugu, foorumitarkus (Väljamaa omad siis) ütles, et kuskil 150k kuni 200k hakkavad ühekaupa läbi küpsema. See 8x 24 euri mind ka väga vaeseks ei teinud.
Juhtmetega panin võssa, oleks võinud originaalid jääda, kuigi foorumitarkus ütles, et 100k miili tagant on mõistlik neid vahetada. Esimene kord panin võssa, et ma nad üldse tellisin ja teise korraga, et ma nad aliexpressist tellisin.
American Beautist väga palju kasu ei olnud tollel hetkel, sest mul arvutit ei olnud, neil oli ja näitas mulle, et sul seal silindris missfire, kunagi peab tegelema. Ma ei saa neile pahaks panna ka seda, sest see võib olla seatud..... umbes kõigega, mis ülalpool kirjeldasin ja tõesti saab diagnoosiga kohati, kolides midagi ühe silindri pealt teise peale ja vaadates, et kas viga ka kolib ringi. Mina sain seda teha, sest sain oma kompuutri, American Beautyle oleksin pidanud maksma selle eest tunnitasu. Ma ei tee neid maha, nad on alati mind toetanud kõiges va viimases kirjas kuid siiski kõiges ja kõikides valudes ja tasuta lasknud juppe vahetada jne Jumala eest ei tee neid maha!!!!
Anyway... see oli minu teekond korraks kiirenduse puuduse tundest kuniks täieliku ravini välja, läks kõigest kolm aastat, ma loodan, et siit midagi oli õppida ka
Näiteks mootorituli põles minu masinal nii palju ja nii kaua, et kui mina selle masina ostsin, siis mootorituld enam ei põlenudki, sest pirn oli läbi põlenud juba. Veaks oli "kütus liiga lahja teises reas".
Vahetasin ära küünlad, läks paremaks. Vahetasin ära süütepoolid, läks veel paremaks. Vahetasin ära pooli ja küünla vahepealse juhtme, ei läind paremaks, samaks jäi. Vahetasin ära kõik lammaste andurid, 4 tk, kõik ühesugused, läks paremaks.
Vahetasin ära MAF, sest see näitas peale kõikide asjade vahetust aiateibaid. Võtsin 20 euri hiinaka ja oli sam aseis, võtsin 125 euri orikas Delphi (280 euri ACDelco) ja läks veel paremaks aga ikka kuradi heal kiirendusel, mis oli nüüdseks juba tõsiselt tõsiselt hea, peale teist käiku tekkis nagu tühimik ja siis nagu venis. Sai terve automaatkasti sisu vahetatud, mine muhvi, väga väga hea pill aga midagi oli endiselt viltu, kiirendus oli jumala timm kuni 6000 pööret aga 7200 pealt käis ikka selline äge sutsakas läbi.
Ülalmainitud Tech2 külge ja ohooooo, peale 6000 pööret ei suutnud pump enam kütust ette anda. Uus pump peale 12 tundi tööd ja voila, perfektne!
Et ei tunduks, et vahetasin niisama juppe, nii kui nii tegelt tegin seda aga savi - 7'da silindri pihusti oli reaalselt sitane isegi väljastpoolt vaadates, seepärast saigi tellitud kõige pealt üks ja see ära vahetatud ja siis tellisin ülejäänud 7 ka ja vahetasin, sest "juhuks kui". Siinkohal tahan öelda, et rahakott võimaldab, ei pea koonerdama selle 13 euri tk pihustiga, mis siis, et neid 8 on.
Poolidega sama lugu, foorumitarkus (Väljamaa omad siis) ütles, et kuskil 150k kuni 200k hakkavad ühekaupa läbi küpsema. See 8x 24 euri mind ka väga vaeseks ei teinud.
Juhtmetega panin võssa, oleks võinud originaalid jääda, kuigi foorumitarkus ütles, et 100k miili tagant on mõistlik neid vahetada. Esimene kord panin võssa, et ma nad üldse tellisin ja teise korraga, et ma nad aliexpressist tellisin.
American Beautist väga palju kasu ei olnud tollel hetkel, sest mul arvutit ei olnud, neil oli ja näitas mulle, et sul seal silindris missfire, kunagi peab tegelema. Ma ei saa neile pahaks panna ka seda, sest see võib olla seatud..... umbes kõigega, mis ülalpool kirjeldasin ja tõesti saab diagnoosiga kohati, kolides midagi ühe silindri pealt teise peale ja vaadates, et kas viga ka kolib ringi. Mina sain seda teha, sest sain oma kompuutri, American Beautyle oleksin pidanud maksma selle eest tunnitasu. Ma ei tee neid maha, nad on alati mind toetanud kõiges va viimases kirjas kuid siiski kõiges ja kõikides valudes ja tasuta lasknud juppe vahetada jne Jumala eest ei tee neid maha!!!!
Anyway... see oli minu teekond korraks kiirenduse puuduse tundest kuniks täieliku ravini välja, läks kõigest kolm aastat, ma loodan, et siit midagi oli õppida ka
