21-02-2024, 23:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2024, 08:13 AM ja muutjaks oli meli666.)
See "sutsu kallim ja kallutav" kohta mõned mõtted.
Esiteks kasti põhi tehtud riffel plekist. Olen kunagi sama asjaga toimetanud ja äärmiselt vastikult jääb mulla ollus kasti põhja külge kinni kallutades. Ei aita ka, kui kast päris püsti inseneeria lahendusega projekteerida. Kasti põhi olgu ikka sile materjal. Sileda vastu saab ta muidugi vahetada, aga keevitamisega rikub ära jälle tsingi värgi. Ja sileplekk lihtsalt riffli peale poltidega ka veits jama.
Üldisemalt, siis nende vene ühesillaste vedrustuse värgist väga lugu ei pea. Jah, kuskil maanteel sõites raami niipalju ei lõhu, aga õue peal toimetades on kallakutel jäik sild parem. Vedrud annavad arvestavalt kallakul küljele järgi painduda ja haagis külili kiiremini.Vedrustus lisab arvestatavalt ka kasti põhja kõrgust juurde.
Eks see ise ehitamine ka odav ei tule. Kolhoosiaja kraami varuks pole, siis 350.- läheb silindrile, mis on võimeline ka aasta pärast õli pidama.
Juurde veel rattad, sild, lisaks veel raami ja kasti materjal. Metall on üsna kallis ja 1000.- haagise peale kulutada ei ole ulme. Kõik see veel kokku kompunnida ja keevitada.
Mu arust see poolakate 2000.- ja suts üle pluss kõmm on ikka suht ok pakkumine. Väikesed rattad aiatavd kaasa madalale kastipõhja kõrgusele, mille peale selg tulevikus aitäh ütleb.
Nordamus ka pakub.
https://nordamus.weebly.com/vaumliketrak...gised.html
Ja selliseid.
https://nordamus.weebly.com/haagised-traktomix.html
Esiteks kasti põhi tehtud riffel plekist. Olen kunagi sama asjaga toimetanud ja äärmiselt vastikult jääb mulla ollus kasti põhja külge kinni kallutades. Ei aita ka, kui kast päris püsti inseneeria lahendusega projekteerida. Kasti põhi olgu ikka sile materjal. Sileda vastu saab ta muidugi vahetada, aga keevitamisega rikub ära jälle tsingi värgi. Ja sileplekk lihtsalt riffli peale poltidega ka veits jama.
Üldisemalt, siis nende vene ühesillaste vedrustuse värgist väga lugu ei pea. Jah, kuskil maanteel sõites raami niipalju ei lõhu, aga õue peal toimetades on kallakutel jäik sild parem. Vedrud annavad arvestavalt kallakul küljele järgi painduda ja haagis külili kiiremini.Vedrustus lisab arvestatavalt ka kasti põhja kõrgust juurde.
Eks see ise ehitamine ka odav ei tule. Kolhoosiaja kraami varuks pole, siis 350.- läheb silindrile, mis on võimeline ka aasta pärast õli pidama.
Juurde veel rattad, sild, lisaks veel raami ja kasti materjal. Metall on üsna kallis ja 1000.- haagise peale kulutada ei ole ulme. Kõik see veel kokku kompunnida ja keevitada.
Mu arust see poolakate 2000.- ja suts üle pluss kõmm on ikka suht ok pakkumine. Väikesed rattad aiatavd kaasa madalale kastipõhja kõrgusele, mille peale selg tulevikus aitäh ütleb.
Nordamus ka pakub.
https://nordamus.weebly.com/vaumliketrak...gised.html
Ja selliseid.
https://nordamus.weebly.com/haagised-traktomix.html