24-02-2024, 22:33 PM
(24-02-2024, 19:05 PM)PlyVal64 Kirjutas:(24-02-2024, 14:59 PM)metsakohin Kirjutas:Järgmine maakas kraaksatas ja ARVAB, et linnamees ei tea 1-teljelist sitalaoturit РОУ-4??? Teab. 4-tonnine sitalaotur kaalus koso mehhanismidega äkki 1600 kilo, müüdava eluskaal võisk olal 1100 kilo lähedal. See on siis puhas raua kaal. Aga ÜLLATA siis oma ARVUTSUTEGA! Mina TEAN, sina plädised. MA TEAN, et sellien DIY on MÕTTETUS ja püüan ka omi Sõpru pidevalt sellest eemal hoida! Siin tuleb see ikka ja jälle välja: igasuguste pasaladude peremehed arvavad ennast teab-mis insenerid ja tegijad oelvat! No EI OLE! Miski sita kokku keevitamine on üks asi, TÖÖTAV lahendus on teine! Õnneks Sõber sai seekord ka ise aru et DIY oleks debiilsus. Aga SÕBRAD selelsk ongi ,et ku iTA tahab, ma otsin Talle absurdust et siis maapeale tagasi tuua. Küsis nõu, annan nõu.(24-02-2024, 13:46 PM)PlyVal64 Kirjutas:Õpetlane oma vanas "headuses" tagasi. Kõigepealt uuri järele, mis on selle ülikorraliku kasti alusraami mass, mida on sellega veetud, kus on seda hoitud ja nüüd tuleb maasikas tordi peal, kas sellel kastil on ka arvestatav põhi ja eraldi raam. Ärme arvesta tööd ja aega, lisame juurde ainult olemasoleva veduki massi(24-02-2024, 09:20 AM)huvi5 Kirjutas:Mina vaatan seda sellise pilguga, et antud raha eest saab DIY-tegelane ülikorraliku portedefga kasti, ülitugeva tiisli ja ülikorralik usilal ratastega. Hetkel on nad omavahel kokku keevitatud mis on väike mure(23-02-2024, 15:14 PM)PlyVal64 Kirjutas: VÄRSKE kraam väga hea hinnaga ja tugev asi, sellise kallama panemine DIYna on ka igati loogiline. Aga mis maksma läheks? (edastasin ka Sõbrale, vaatab mis arvabhind ongi hea, sest seda sa kallama ei pane mitte mingi moega. Juba eos on laadimiskõrgus liiga suur. Kui sinna veel vaheraam lisada siis on 2pts4 vb madalam isegi.)
Edasi ongi inseneeria! Sõber ongi maaal, vaatas ka ja arvas et "Liiga raske ümber teha" kusjurue soleks meil tõesti KÕIK oskused ja tööriistad olemas, puudu oleks vaid soe ruum. Raha taha ka ei jääks... Lööd aga kokku tööaja. LISAmetrjalid mida ei ole pasahunnikust võtta (ja see on Eestis suur probleem need õudsad pasalod majade ümber tegelikutl!) ja tulemus ongi see et osta on odavam! Tooriku või spetsiifiliseks vajaduseks haagsie saaks imeodavalt kätte aga... See on veel eriti ägeda paatinaga, lakid pärast pinnarooste ja originaalkirjad üle ja saadki ülisstiilse asja mis ei ole ei kole ega rögisev romu.
Kas on siin keegi õpetanud sind paati ehitama?
PS: veesõiduk on kordi keerulisem kui sinu sitalaotur! Selle juurde käib ka VASTUTUS millest maakad mõmmigi vist ei jaga. Ausaõna, masendav põmmpeade kaader on siia jäänud.
Priit, millest selline frustratsioon? Kas õlu ei maitse vabariigi aastapäeval hästi?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.