02-03-2024, 11:32 AM
Minul, vanal fossiilil, oli ka võimalus pool päeva moodsa elektriautoga sõita. Vallasantide imievi olin proovinud, see ei lähe arvamuse kujundamisel arvesse. Nüüdne bz4 võiks ju olla mõeldav. Ehk ongi, aga mitte mulle. Rääkigu huvigrupid ja omajad, mida tahes, külma ilmaga kahaneb sõiduulatus e-autol drastiliselt. Muidu kiirendab ja sõidab kenasti, rattakesed kõik veavad ja puha. Kui kaua kõik see 60-e tuhande eurone ilu tükkis oma akuga vastu peab, ei tea keegi. Kellegile linnalähedasele rutiinset elu elaval kontoriinimesele võib ta sobida. Kodus saba seina ja vbl. tööandja juures ka, puhas lust ja lillepidu. Paksus lumes külmaga mööda teist eestit ringi sõita pikalt ei kannata. Nii et selle 60 k-ga on minutaolisel targematki teha. Aga eks kõik on võimalustes kinni ja mõni kel pappi nagu putru, võib selle oma emandale näiteks poes käimise autoks osta küll.
Palju on räägitud el. auto eeliseid välja tuues selle lihtsusest. Et pole seda hirmsat liikuvate kolbide, võllide ja hammasratastega tossumasinat, vaid üks imekena ja imelihtne elektrimootor...
Julgeks vastu vaielda...
Palju on räägitud el. auto eeliseid välja tuues selle lihtsusest. Et pole seda hirmsat liikuvate kolbide, võllide ja hammasratastega tossumasinat, vaid üks imekena ja imelihtne elektrimootor...
Julgeks vastu vaielda...