03-03-2024, 21:03 PM
Keegi nende Honda klooni väikemootoritega rohkem kursis? Enda GX210 klooniga pisike küsimus.
Sama mootori soojana käivitamise teemal juba sai eelmine aasta siin arutletud.
Külma mootorit ilma õhupuhastisse brake cleanerit pihustamata talve saabudes käima ei saanud. Väikse abiga läks kohe ja käis täitsa hästi.
Siis avastasin et kui käivitamise ajal segusiiber manuaalselt sulgeda tuleb ka mõne tõmbe järel elu sisse. Sai nüüd soojemate ilmadega karburaator lahti võetud, kanalid jms läbi pestud/puhutud ja spets "nõeltega" läbi käidud. Tihendid korras/uued silindri ja karpa vahel.
Kasu sellest polnud. Käivitumine soojana õhuklapi abil teisel-kolmandal tõmbel, külmema ilmaga saab hinge sisse ainult "lisapihustiga" . Küünal sai vahetatud, vana ja nüüd ka uus lumivalge. Säde korralik.
Endale tundub et peaks düüsi pisut jämedama vastu vahetama või olemasolevale puuri näitama? Või on mingi nüanss neil mootoritel millele peaks tähelepanu pöörama?
Sama mootori soojana käivitamise teemal juba sai eelmine aasta siin arutletud.
Külma mootorit ilma õhupuhastisse brake cleanerit pihustamata talve saabudes käima ei saanud. Väikse abiga läks kohe ja käis täitsa hästi.
Siis avastasin et kui käivitamise ajal segusiiber manuaalselt sulgeda tuleb ka mõne tõmbe järel elu sisse. Sai nüüd soojemate ilmadega karburaator lahti võetud, kanalid jms läbi pestud/puhutud ja spets "nõeltega" läbi käidud. Tihendid korras/uued silindri ja karpa vahel.
Kasu sellest polnud. Käivitumine soojana õhuklapi abil teisel-kolmandal tõmbel, külmema ilmaga saab hinge sisse ainult "lisapihustiga" . Küünal sai vahetatud, vana ja nüüd ka uus lumivalge. Säde korralik.
Endale tundub et peaks düüsi pisut jämedama vastu vahetama või olemasolevale puuri näitama? Või on mingi nüanss neil mootoritel millele peaks tähelepanu pöörama?