27-08-2004, 21:55 PM
Võin ju eksida,aga 51 mootoreid,ehk siis selguse huvides krusadel kasutatavaid R6-si on läbi aegade Eestis kap.remontinud nii Tartu,Kuusalu ja mis ta siis oligi,vististi Nuia tehas.Viimase kohta küll täpselt ei tea.Arvestades vanade tegijate kostmisi võib järeldada,et 60-ndatel ja veel 70 algul oli kvaliteet talutav.
Tegelikult tahtsin öelda ja juhtida tähelepanu vaid sellele,et see 53F on omamoodi kurioosum,sisuliselt sarnane,suisa samane 52 pika baasiga veriooni esimestele väljalasetele.Oskab keegi siin tuua välja mingi olulise erinevuse.Ja veel.Ju nii 51,kui 51a-l olid trummelpidurid nagu ka 53F,53,53A,ja kõikidel 52-delgi.Jutt on ikka vast trummelkäsipidurist,varem kasutati ketast.Ja muuseas,kõik 40.ndate lõpul ilmunud \"uue põlvkonna\" veomasinad(GAZ,ZIS;JAaZ), olid ilma soojenduseta.(sõiduautod 400&401 lõpuni)
Tervitades,Flanagan
Tegelikult tahtsin öelda ja juhtida tähelepanu vaid sellele,et see 53F on omamoodi kurioosum,sisuliselt sarnane,suisa samane 52 pika baasiga veriooni esimestele väljalasetele.Oskab keegi siin tuua välja mingi olulise erinevuse.Ja veel.Ju nii 51,kui 51a-l olid trummelpidurid nagu ka 53F,53,53A,ja kõikidel 52-delgi.Jutt on ikka vast trummelkäsipidurist,varem kasutati ketast.Ja muuseas,kõik 40.ndate lõpul ilmunud \"uue põlvkonna\" veomasinad(GAZ,ZIS;JAaZ), olid ilma soojenduseta.(sõiduautod 400&401 lõpuni)
Tervitades,Flanagan