07-03-2024, 21:30 PM
(06-03-2024, 01:14 AM)2715 Kirjutas: Kui see tõstevahend ka enne remonti samamoodi vajus siis tihendit väga ei usu.Nägin parasjagu vaeva, sest peale kõikide asjade näppimist vajus asi ikka umbes viie minutiga alla. Lõpuks meenus, et olin ühes videos näinud, kuidas keegi soovitas tungrauda lõpuni üles pumbata ning siis veel 10-20 korda lisaks tühja juurde pumbata. Proovisin selle ära ning siis jäi aparaat pidama. Olin väga rahul ning jätsin tungraua ööseks väikese raskuse alla poolde vinna seisma (Umbes 30kilo. Midagi raskemat polnud hetkel võtta, sest auto oli mujal) Ka hoob jäi poole peale pidama ja oli ka hommikul pooles vinnas. Olin täiesti kindel, et hommikul garaazi minnes seisab kõik nii nagu jäi, kuid raskus oli alla vajunud ning tungraud täiesti maas. Nüüd on mõistus otsas ja ei oska enam midagi peale hakata, sest meeletut õliloiku maas polnud. Paar tilka, mis oli tulnud võisid väga suure tõenäosusega tilkuda tungraua enda pealt. Proovisin ka kolvi all olevat klappi puhastada, seal peaks vist 1-2 kuuli olema, kuid magnetiga neid kätte ei saanud ning traadiga urgitsedes tundus põhi täiesti sile olevat. Ilmselt mingi tasapinnaline plastikust klapp mida sealt kätte ka ei saa...
Pigem asi klappides ja mingi juhis kontrolliks on tõsta mingi raskem asi üles ja siis vajutada poole jõuga pumba hoovale.
Kui hoob läbi vajub on pumba sisselaskeklapp ebatihe.
Kui hoob pooles vinnas lahti lasta ja ise üles läheb on pumba surveklapp.
Kui ta neid asju ei tee siis on kaitseklapp mille vahele saab teinekord kui lõpuni või liiga rasket asja tõsta puruke ja jääb vajuma.
Teine võimalus on allalaskmise kraan, mille tiheduse parandamise-kontrollimise lihtsaim viis on raskusega vajumise ajal koputada vasaraga talle tagant peale ja keerata.
Kui vajumise kiirus väheneb on viga leitud.
Kui aga mitte siis kaitseklapp või silindri mansetid aga kui kolvil mansette pole ei saa need ka lekkida sest muidu jookseks õli välja.
Torutööd Tartus +372 5693 2898