11-03-2024, 22:45 PM
(11-03-2024, 22:02 PM)kert125 Kirjutas: Mismoodi oleks kõige parem kütusepaaki seest puhastada.Poolenisti lahtise rooste-sette vastu on killustik veega töötav lahendus.
Sai nüüd soojade ilmadega proovitud uuesti masinat käivitada. Sai pandud kanistrist otse voolikuga. Tundus niipalju kui pööret andsin ja tiksus kenasti. Paagist oli ikkagi mingit sodi sees ja sellest olid siis probleemid et jõud kadus täis gaasiga.
Sai võetud paak maha. Alt väljalaske punn ja kraan sai eemaldatud. Punn ära võttes oleks nagu pime olnud ees. Tegelt oli paska/settet täis juba. Kraani küljes oli ka mingi sõel, aga see oli otsas omadega ja murdus ära kohe suht.
Sai bensuga paaki loksutatud jne... läbi pestud, aga kahtlen kas seal kõike nii välja saab. Pole ühtegi suuremat auku ka nagu sõiduautodel peal luugid, et näeks täpsemalt kuidas reaalne olukord seest on.
Millega rahvas on oma vanu paake seest puhastanud veel või on mingid vahendid veel millega seest pesta.
Kas on väga halb mõte mingi roostesurma sisse kallata ja keerutada, et tekitaks mingi kaitsva kihi sisse? Või on see pigem halb mõte.
Mõte on ka peale paaki kraani juurde vooliku vahele kohe ka mingi filter toppida, nagu vanasti zigulidel oli näiteks kuna enam seal sõela pole. Või on neid sõelasid eraldi kuskilt saada?
Loksutamiseks kui käsitsi ei jõua siis segumasina külge pitskruvidega.
Filtriks julgem PS878 elementi soovitada.
On piisavalt suur, põhjas on vesi näha ja muu jama, mille saab välja raputada.