22-03-2024, 22:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2024, 22:36 PM ja muutjaks oli saarik.)
Tere!
Tänan kõikide reageeringute eest.
Pean ka ära mainima, et ma pole ses elektrivärgis väga kodus ka. Samas trike elektri puhul sai Golf3 Suzuki Banditiga ära "paaritatud" ja töötab nagu peab.
Hetkel ei tea, kas doonormasinal oli ABS või mitte, seda saan uuel nädalal uurida. Loodetavasti on auto veel lammutuses alles ja see olemasolu ka tuvastatav. Lisaks on ju hetkel vaid usk, et see sellel masinal ka reaalselt töötas. Kontrollida seda ei saanud.
Seepärast ka kiiruse signaali vedasin, et äkki ikkagi on vaja.
Täpsustan muidugi nüüd seda, et Jimny on manuaalkastiga ja ABS-ita versioon. ABS-iga Jimnyl tuleb kiiruse signaal parema tagaratta ABS-i andurist. Ei tuvastanud skeemist, kuskohast tuleb ta ilma ABS-ita versioonil. Samas elektriskeem näitab kiiruseandurit, õiget värvi kollast juhet ajusse õigesse pistikusse minemas.
Äkki seal see "kala" ongi. Äkki polegi signaali, proovisin nii paigal seistes kui ka sõites, ca 40km/h ümber töökoja.
Ausalt õeldes jooksis mul mingi hetk juhe ka juba kokku, et mida ja kust veel kontrollida. Eks ma saan siit nüüd kõrvaltvaatajate mõtteid. Teinekord ei pea spets olemagi, et viga märgata...
EMP mootor ise töötab kui EMP mootori pistikusse otse vool anda, võtsin mootori roolisambast selle kontrolliks ka eraldi maha.
Mõõtsin ära ka paigal seistes, süüde sees EMP mootori pistikusse minevad pinged (pistikud moodulisse ühendatud, nö sõiduvalmis asend), peaks olema ühele poole keerates alla 1V, teisele 11...14V, minul on mõlemale poole pöörates ca 9V mõlemal otsal. Torque sensori pistikust ei saanud hetkel mõõta, peab mingi peenema mõõteotsiku selle jaoks tekitama.
Lisan ka Jimny manuaali:
Ja veel ühe hea lingi:
https://www.therangerstation.com/tech/to...onversion/
Lugupidamisega, Janis.
Tänan kõikide reageeringute eest.
Pean ka ära mainima, et ma pole ses elektrivärgis väga kodus ka. Samas trike elektri puhul sai Golf3 Suzuki Banditiga ära "paaritatud" ja töötab nagu peab.
Hetkel ei tea, kas doonormasinal oli ABS või mitte, seda saan uuel nädalal uurida. Loodetavasti on auto veel lammutuses alles ja see olemasolu ka tuvastatav. Lisaks on ju hetkel vaid usk, et see sellel masinal ka reaalselt töötas. Kontrollida seda ei saanud.
Seepärast ka kiiruse signaali vedasin, et äkki ikkagi on vaja.
Täpsustan muidugi nüüd seda, et Jimny on manuaalkastiga ja ABS-ita versioon. ABS-iga Jimnyl tuleb kiiruse signaal parema tagaratta ABS-i andurist. Ei tuvastanud skeemist, kuskohast tuleb ta ilma ABS-ita versioonil. Samas elektriskeem näitab kiiruseandurit, õiget värvi kollast juhet ajusse õigesse pistikusse minemas.
Äkki seal see "kala" ongi. Äkki polegi signaali, proovisin nii paigal seistes kui ka sõites, ca 40km/h ümber töökoja.
Ausalt õeldes jooksis mul mingi hetk juhe ka juba kokku, et mida ja kust veel kontrollida. Eks ma saan siit nüüd kõrvaltvaatajate mõtteid. Teinekord ei pea spets olemagi, et viga märgata...
EMP mootor ise töötab kui EMP mootori pistikusse otse vool anda, võtsin mootori roolisambast selle kontrolliks ka eraldi maha.
Mõõtsin ära ka paigal seistes, süüde sees EMP mootori pistikusse minevad pinged (pistikud moodulisse ühendatud, nö sõiduvalmis asend), peaks olema ühele poole keerates alla 1V, teisele 11...14V, minul on mõlemale poole pöörates ca 9V mõlemal otsal. Torque sensori pistikust ei saanud hetkel mõõta, peab mingi peenema mõõteotsiku selle jaoks tekitama.
Lisan ka Jimny manuaali:
Ja veel ühe hea lingi:
https://www.therangerstation.com/tech/to...onversion/
Lugupidamisega, Janis.
www.enerhyd.ee = kõrgsurvehüdraulika