24-03-2024, 23:14 PM
Kübelwageniga identse registreerimismärgiga Stoewer Greifi pilt on pärit sama perekonna pildialbumist, kus meie loo peategelane veetis oma elu tarbesõidukina aastatel 1948 kuni 1977. Mitme auto omamine oli tol ajal keeruline. Paberiteta autosid liikus ka siis ning seetõttu tuli ette, et registreerimisdokumendid ning sõiduk ei olnud sama identiteediga. Täpne põhjus jääbki teadmata, kuid kõige tõenäolisem vastus on siin juba ka kõlanud. Etteruttavalt saan öelda, et ka sõiduki hilisemast eluperioodist on dokumenteeritud sarnane juhtum. Aga sellest juba järgemööda.
Jagatud link on väga huvitav, seda ma pole varem märganud. Selle muudatuste kronoloogia osas on minul mõnes kohas eriarvamusi, kuid alati ei olegi täpne muudatuste aeg teada. Igatahes annab see mõtlemisainet analüüsimaks ka oma auto komplektsust. Üldjoontes on see kronoloogia samasugune nagu muudeski allikates - kuni 1943. aasta alguseni tehtud muudatused olid edasiarendus, kuid sealt alates koos sõjaõnne pöördumisega toimus põhimõtteliselt taandareng. Tootmisarvud kasvasid, kuid auto muutus üha lihtsamaks ja tehnilised lahendused säästlikumaks.
Jagatud link on väga huvitav, seda ma pole varem märganud. Selle muudatuste kronoloogia osas on minul mõnes kohas eriarvamusi, kuid alati ei olegi täpne muudatuste aeg teada. Igatahes annab see mõtlemisainet analüüsimaks ka oma auto komplektsust. Üldjoontes on see kronoloogia samasugune nagu muudeski allikates - kuni 1943. aasta alguseni tehtud muudatused olid edasiarendus, kuid sealt alates koos sõjaõnne pöördumisega toimus põhimõtteliselt taandareng. Tootmisarvud kasvasid, kuid auto muutus üha lihtsamaks ja tehnilised lahendused säästlikumaks.