31-03-2024, 22:29 PM
(31-03-2024, 22:00 PM)tõnn Kirjutas: Mina võtaks mõne odavama määritava rooliotsa. Roolilati poolsesse otsa teeks hülsi et sobiks külge keerata ja käändmiku poolse koonusele puuriks augu parajaks. Kui ta seal koonuses ideaalselt kinni ei istu - pole hullu. Väike keevituse punkt või keermeliim hoiab kinni küll.ma tegelikult olengi sarnast teed minemas - plaan järgmine: õige koonusega rooliotsad (ei maksa tegelikult midagi, 5-15€ tk, nt Japko 111162R) ja varda ja rooliotsa vahele üleminek, vardad sellevõrra lühemaks. Ehk treialile tuleb kordades rohkem plekkida.
Pole ju suured kiirused ega avalikud teed kus selle aparaadiga kulged.
Aga tegelikult ärge nii tehke kuna seadus ei luba ja kui teete siis ärge öelge, et tõnn soovitas.
Odavam tuleks jätta vardad samaks, võtta M16 sisekeermega rooliotsad 13 mm koonusega (nt febi-bilstein-05200) ja leida koonushõõrits, et käsikiimlusega 1mm võrra suuremaks koonusavad saada.
Eesmärk, et järgmine kord oleks vahetamine ilma probleemideta.
Aga krt küll, miks ei võiks olla õigetes mõõtudes otsa saadaval?!