05-04-2024, 16:31 PM
(04-04-2024, 21:14 PM)Matvei Kirjutas:(04-04-2024, 19:41 PM)oltsberg Kirjutas: Subaru seevastu reklaamib, et süütehetk on pandud muutuma vastavalt pöörete arvule (suurematel pööretel "keeratakse" varasemaks.) Seega veidi keerulisem süsteem, mis võib ka enam tõrkuda.Kas ma saan millestki valesti aru või, mitte ei mõista? Teie masinal on piltide järgi peal mootor Subaru EX 21 7HP
Selle mootori elektriskeem on originaalkataloogi järgi selline :https://www.partstree.com/models/ex210dt1031-ex21-subaru-robin-engine/700-electric-device-8/
Kõige tavalisem Honda või hiina klooni süütesüsteem ilma liigse elektroonikata. Nojah, genekas ja pingeregulaator on muidugi ka aga mootori käivitumisel ja töötamisel need ei puutu asjasse.
Tervitades M.
Püüdkem siis selgust saada. Kõigepealt - mind pole vaja teietada, sest teadaolevalt pole ma rase ega oma paelussi

Jah, mootor on tõesti selline EX21. Honda ja hiinakatega sarnane, võllid ja poldivalemid on standardsed. Subaru "kiiks" on nukkvõlli käitamine kettajamiga. Ja samuti süütehetke korrigeerimine sõltuvalt pööretest.
See siis EX21 (ja väiksemate vendade) kohta. Asja mõte vist selles, et käivitamishetkel oleks süüde hilisem, et ei peksaks tagasi.
EX27, veidi "karmim" süsteem:
Kes keelt oskab, võib ise lugeda lk 48 ja edasi.
Ja võrdluseks Honda G400 CDI karbi sisikond:
Nii lihtne, kui vähegi olla saab. Ka uuemate GX-seeria mootorite kohta on öeldud, et süütehetk on fixed.