07-04-2024, 08:19 AM
Täiesti toimiv soovitus eelkirjutajalt. Palun veel täpsustust, kas silm aeti kuumaks ainult paigaldamise hõlbustamiseks ja jahtumisel garanteeritud pingu tekkimiseks? Või lasti punaseks ja venitati koonus täpsesse mõõtu mutrist tõmmates? Neil ei ole ju identne koonuse mõõt.
Küsin akf! Honkomehelt, kas tema vanema kastika roolitotsad on peenema koonusega, kui trakal? Kui jah, siis lihtne lahendus muidugi ei tööta, aga kui need peaks omavahel klappima, siis ma ostaks kaks sama auto varrast, lõikaks varda keskelt (või mõnest sobivamast kohast, kui konstruktsioon nii paremini mõõtu annab) pooleks, sobitaks pasliku paksema seinaga toru paaridiameetrise ülekattega peale ja praeks keevitusega kinni. Oma tarbeks saab nii piisavalt hea asja. Või vähemalt sõidab üks samal tehnoloogial tehtud pikivarda lõikamise ja kleepimise meetodil hüdrofitseeritud rooliga T-25 juba kümme aastat ringi ja ei näita äralagunemise märke.
See pisike traktorike ei liigu nii kiiresti, et kodukootud lahenduse järele andes järgneks katastroof.
Sedalaadi põõsahäkke ju siia oodataksegi, mitte ohutusvaruga inseneriteadust...
Küsin akf! Honkomehelt, kas tema vanema kastika roolitotsad on peenema koonusega, kui trakal? Kui jah, siis lihtne lahendus muidugi ei tööta, aga kui need peaks omavahel klappima, siis ma ostaks kaks sama auto varrast, lõikaks varda keskelt (või mõnest sobivamast kohast, kui konstruktsioon nii paremini mõõtu annab) pooleks, sobitaks pasliku paksema seinaga toru paaridiameetrise ülekattega peale ja praeks keevitusega kinni. Oma tarbeks saab nii piisavalt hea asja. Või vähemalt sõidab üks samal tehnoloogial tehtud pikivarda lõikamise ja kleepimise meetodil hüdrofitseeritud rooliga T-25 juba kümme aastat ringi ja ei näita äralagunemise märke.
See pisike traktorike ei liigu nii kiiresti, et kodukootud lahenduse järele andes järgneks katastroof.
Sedalaadi põõsahäkke ju siia oodataksegi, mitte ohutusvaruga inseneriteadust...