07-04-2024, 20:19 PM
Tervitused
Midagi jälle tehtud vahepeal. Esisild on nüüd lõplikult koos. Viimased momendiga pingutused õõtsadele teeb siis kui auto on tugedelt maha tõstetud. Amordid olid küll heas korras ja said viimati uued, aga 2014/2015 ei saanud uusi vedrupatjasid. Seega sai kõik lahti võetud, puhastatud, värvitud, määritud, ning uute orginaal vedrupehmendustega paika tagasi.
Esisild täies koosseisus nüüd. Pidurisadulad said remondikomplektiga taastatud ja värvitud. Praegu kaubandusest saada olev remondikomplekt hõlmab tihendeid ja tolmulõõtsasid, aga 127 pidurisüsteemis on veel kiilud, klambrid, niplid jmt. Need tulid Sloveeniast uued.
Kogu 2014/2015 juhtmestik sai välja kistud ning läheb uuesti tegemisele 10 aasta võrra targema peaga. Välja sai võetud väiksema kasti jagu kaableid. Selleks tööks on varutud 6 kohaline kaitsme/releekarp, millest jätkub lisanäidikute, udutulede ja muude selliste tarvikute jaoks, auto elektriskeemiga võimalikult ühtivat värvi rullkaableid, läbiviigud jmt tarvikuid, et elektrisüsteem võimalikult korrektne ja silmatorkamatu teha.
Uus mootor käib väga vaikselt ja kerge jooksuga. Tundub, et ka portimine õnnestus, kuna pöördesse läheb kiireminigi kui eelmine mootor. Hetkel on peal mehaaniline kütusepump, mis ilmselt ka jääbki. Eelmise mootoriga sai sõidetud elektrilise pumbaga, aga ka generaator võis teatud juhtudel lahjaks jääda selle tõttu. Vahepeal mõtlesin, et teen duubeldatud süsteemi - elektriline ja mehaaniline, elektriga saaks pärast pikemat seismist ujukikambri täita ning pärast käivitamist lülitus mehaanilisele. Aga tundub, et ei hakka selle vooliku- ja juhtmemajandusega jändama. Tagasivooluklapiga ei pea üldse pikalt käiama kütust üles, mingi kogu jääb alati mootoriruumi. Seni on ca tunnikene garaazis suure ventilaatori taga mootor tiksunud kokku, mingeid lekkeid ega ektsesse pole täheldanud, nii et seegi saavutus.
Midagi jälle tehtud vahepeal. Esisild on nüüd lõplikult koos. Viimased momendiga pingutused õõtsadele teeb siis kui auto on tugedelt maha tõstetud. Amordid olid küll heas korras ja said viimati uued, aga 2014/2015 ei saanud uusi vedrupatjasid. Seega sai kõik lahti võetud, puhastatud, värvitud, määritud, ning uute orginaal vedrupehmendustega paika tagasi.
Esisild täies koosseisus nüüd. Pidurisadulad said remondikomplektiga taastatud ja värvitud. Praegu kaubandusest saada olev remondikomplekt hõlmab tihendeid ja tolmulõõtsasid, aga 127 pidurisüsteemis on veel kiilud, klambrid, niplid jmt. Need tulid Sloveeniast uued.
Kogu 2014/2015 juhtmestik sai välja kistud ning läheb uuesti tegemisele 10 aasta võrra targema peaga. Välja sai võetud väiksema kasti jagu kaableid. Selleks tööks on varutud 6 kohaline kaitsme/releekarp, millest jätkub lisanäidikute, udutulede ja muude selliste tarvikute jaoks, auto elektriskeemiga võimalikult ühtivat värvi rullkaableid, läbiviigud jmt tarvikuid, et elektrisüsteem võimalikult korrektne ja silmatorkamatu teha.
Uus mootor käib väga vaikselt ja kerge jooksuga. Tundub, et ka portimine õnnestus, kuna pöördesse läheb kiireminigi kui eelmine mootor. Hetkel on peal mehaaniline kütusepump, mis ilmselt ka jääbki. Eelmise mootoriga sai sõidetud elektrilise pumbaga, aga ka generaator võis teatud juhtudel lahjaks jääda selle tõttu. Vahepeal mõtlesin, et teen duubeldatud süsteemi - elektriline ja mehaaniline, elektriga saaks pärast pikemat seismist ujukikambri täita ning pärast käivitamist lülitus mehaanilisele. Aga tundub, et ei hakka selle vooliku- ja juhtmemajandusega jändama. Tagasivooluklapiga ei pea üldse pikalt käiama kütust üles, mingi kogu jääb alati mootoriruumi. Seni on ca tunnikene garaazis suure ventilaatori taga mootor tiksunud kokku, mingeid lekkeid ega ektsesse pole täheldanud, nii et seegi saavutus.