11-04-2024, 12:58 PM
Täpsemaks vastamiseks on mõõte vaja
Aga jämedalt on nii, et tühi kast ei tohiks küll tiislit kergitada. Sõltub muidugi, mis on lõpuni tõstetud kasti kaldenurk ehk kui kaugele taha kast end silla suhtes nõjatab. Täis kast enne koorma mahalibisemist ilmselt kergitab mingi aja. Sõltub selle koorma raskukeskme liikumisest silla (käru pöördub ümber mahatoetuva ratta) suhtes kallutamise ajal. Kui kastiga mingeid trikke tehtud ei ole (ränkraske esisein või hüdraulilne tagaluuk), siis tühja kasti raskuskese pikisuunas on umbes põhja keskel.
Minu pisikesel kallajal on allalastud kastiga tiislil 35 kg ja lõpuni üles lükatud kastiga 5 kg... Mulla jms. valamisel tõstab enne lõpuni mahajooksmist tuntavalt tiislit ja siis langeb tühjenenult tagasi. Kaasikulisest tehtul pole veel mõõtnud, aga samuti kergeneb tuntavalt. Siiski ei tõsta.l
Vähesed "lääne" traktorid "hoiavad vastu" veolatte ehk omavad kahetoimelist rippsüsteemi. Mõistlik ettevaatusabinõu on teha kas tagasilla külge jäik veopunkt (auto 50 mm kuulist piisab kenasti) või piirata ketiga tõsteõlakute ülesliikumist. Ketiga on lihtne reguleerida lüli kaupa, vastavad konksud on täna letikaup: https://xn--triistamarket-imba.ee/et/tos...h7880.html . Tuttavalt krusajuhilt saab ehk aitäh eest puruksväänatud ketipinguti küljest.
TZ käru kallutus oli algselt väga mannetu. Mida seal on tehtud ja kuivõrd on tühjendusnurka paremaks saadud?
Kas haagisel on veel all algsed 5x139,7 poldiringiga rummud?

Aga jämedalt on nii, et tühi kast ei tohiks küll tiislit kergitada. Sõltub muidugi, mis on lõpuni tõstetud kasti kaldenurk ehk kui kaugele taha kast end silla suhtes nõjatab. Täis kast enne koorma mahalibisemist ilmselt kergitab mingi aja. Sõltub selle koorma raskukeskme liikumisest silla (käru pöördub ümber mahatoetuva ratta) suhtes kallutamise ajal. Kui kastiga mingeid trikke tehtud ei ole (ränkraske esisein või hüdraulilne tagaluuk), siis tühja kasti raskuskese pikisuunas on umbes põhja keskel.
Minu pisikesel kallajal on allalastud kastiga tiislil 35 kg ja lõpuni üles lükatud kastiga 5 kg... Mulla jms. valamisel tõstab enne lõpuni mahajooksmist tuntavalt tiislit ja siis langeb tühjenenult tagasi. Kaasikulisest tehtul pole veel mõõtnud, aga samuti kergeneb tuntavalt. Siiski ei tõsta.l
Vähesed "lääne" traktorid "hoiavad vastu" veolatte ehk omavad kahetoimelist rippsüsteemi. Mõistlik ettevaatusabinõu on teha kas tagasilla külge jäik veopunkt (auto 50 mm kuulist piisab kenasti) või piirata ketiga tõsteõlakute ülesliikumist. Ketiga on lihtne reguleerida lüli kaupa, vastavad konksud on täna letikaup: https://xn--triistamarket-imba.ee/et/tos...h7880.html . Tuttavalt krusajuhilt saab ehk aitäh eest puruksväänatud ketipinguti küljest.
TZ käru kallutus oli algselt väga mannetu. Mida seal on tehtud ja kuivõrd on tühjendusnurka paremaks saadud?
Kas haagisel on veel all algsed 5x139,7 poldiringiga rummud?