11-04-2024, 17:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2024, 17:18 PM ja muutjaks oli tcumen.)
Ei-ei, ei mingit võitlust.
Ja tundub, et te saite aru, et ma ei saanud sellest balanssiiri telje nihutamise mõttest aru.
Sain ikka. Ma katsun nüüd suts aeglasemalt kirjutada.
Kui seda va telge nüüd nihutada tasakaalupunktist tahapoole, siis paraneb edaspidi liikudes läbivus ja takistuse ületamise sooritus. Õige?
Kui aga sama asjaga on vaja tagurpidi liikuda, siis eelmainitud parameetrid on hoopis halvemad, kui tasakaalupunktis oleva teljega asjandusel.
Kui ühtepidi võidad, siis teistpidi kaotad, sellele tahtsin tähelepanu juhtida.
Võite muidugi öelda, et paljukest sellega tagurpidi vaja sõita on? Võibolla tõesti. Aga kui on vaja, siis kohe hädasti vaja.
Übervahva oleks, kui seda telge saaks lihtsal moel nihutada. Ektsentrikuga seda vist ei tee? Või siiski ....?
Ja tundub, et te saite aru, et ma ei saanud sellest balanssiiri telje nihutamise mõttest aru.
Sain ikka. Ma katsun nüüd suts aeglasemalt kirjutada.
Kui seda va telge nüüd nihutada tasakaalupunktist tahapoole, siis paraneb edaspidi liikudes läbivus ja takistuse ületamise sooritus. Õige?
Kui aga sama asjaga on vaja tagurpidi liikuda, siis eelmainitud parameetrid on hoopis halvemad, kui tasakaalupunktis oleva teljega asjandusel.
Kui ühtepidi võidad, siis teistpidi kaotad, sellele tahtsin tähelepanu juhtida.
Võite muidugi öelda, et paljukest sellega tagurpidi vaja sõita on? Võibolla tõesti. Aga kui on vaja, siis kohe hädasti vaja.
Übervahva oleks, kui seda telge saaks lihtsal moel nihutada. Ektsentrikuga seda vist ei tee? Või siiski ....?