14-04-2024, 18:56 PM
Käib väiksemate detailide nokitsemine, mis võtab palju aega, kuid eriti välja ei paista.
Jagan ühte pikemat teekonda. Tagaluugi käepidemete all on rosetid, mis tehases olid stantsitud ning punktkeevitusega kinnitatud tagaluugi külge. Kuna restaureerimisel tuleb ka pahtlit kasutada, siis on keeruline sama tehnoloogiat kasutada. Seetõttu sai väliselt sarnane lahendus saavutatud selliselt, et rosetid on nüüd kinnitatud poltidega.
Selline oli algmaterjal.
Ja veidi parem näidis.
Stantsimise asemel sai juhtpuks treitud rosetile õige nurga all külge keevitatud. Nii on ka lukusti keelel tugevam toetuspind.
Ja lõpuks rosetid õige nurga all kapoti külge kinni.
Nüüd on vaja veidi veel viimistleda ning kui tagaluuk on lõppvärviks valmis, siis saab lõplikult kinni.
Ja selline on originaalvärvis säilinud auto küljes sama detail.
Jagan ühte pikemat teekonda. Tagaluugi käepidemete all on rosetid, mis tehases olid stantsitud ning punktkeevitusega kinnitatud tagaluugi külge. Kuna restaureerimisel tuleb ka pahtlit kasutada, siis on keeruline sama tehnoloogiat kasutada. Seetõttu sai väliselt sarnane lahendus saavutatud selliselt, et rosetid on nüüd kinnitatud poltidega.
Selline oli algmaterjal.
Ja veidi parem näidis.
Stantsimise asemel sai juhtpuks treitud rosetile õige nurga all külge keevitatud. Nii on ka lukusti keelel tugevam toetuspind.
Ja lõpuks rosetid õige nurga all kapoti külge kinni.
Nüüd on vaja veidi veel viimistleda ning kui tagaluuk on lõppvärviks valmis, siis saab lõplikult kinni.
Ja selline on originaalvärvis säilinud auto küljes sama detail.