19-04-2024, 09:51 AM
Kõige suurem ohtlikus seisneb selles, et kui tollel lõigul midagi juhtub, siis sõidetakse see kõik umbes ning inimesed ei jõua planeeritud ajal tööle või koju või mustikale ning hakkavad sealt pääsedes kõike "tagasi tegema". Võimalik, et mu mälu petab mind aga enne selle piirde paigaldamist mäletan ma sealt läbisõitudest seda, et seal toimus avariisid, kuna hea pikk ja sirge lõik ning lipsab läbi küll. No siis ka liiklus oli häiritud, võimalik, et isegi seisis. Täna kui seal tõkkelõigul kellegi rehv läheb siis tekib ka ummik, samamoodi. Ahjah, surma vist keegi ei saa.
Minu arusaamist pidi kohalikust meediast ja sotsiaalmeediast on peamine probleem liikluse aeglustumine või seiskumine, kui piirdega alas keegi takistama jääb. Ja kui piiret ei ole, siis võetakse turvalisest sirgest lõigust maksimumi, et jõuaks ca 15 sekundit varem kohale
Ehk, et seal on minu meelest kliendid häiritud, et toote kasutamine on piiratud ja tehniliste rikete puhul toote kasutusperiood venib pikemaks kui planeeritud. Tootevalmistaja aga jaurab midagi testprojektist ja ohutusest ning millest teab veel. Keegi ei ole ilmselt rahul. Ei klient, ei tootepakkuja.
Minu arusaamist pidi kohalikust meediast ja sotsiaalmeediast on peamine probleem liikluse aeglustumine või seiskumine, kui piirdega alas keegi takistama jääb. Ja kui piiret ei ole, siis võetakse turvalisest sirgest lõigust maksimumi, et jõuaks ca 15 sekundit varem kohale

Ehk, et seal on minu meelest kliendid häiritud, et toote kasutamine on piiratud ja tehniliste rikete puhul toote kasutusperiood venib pikemaks kui planeeritud. Tootevalmistaja aga jaurab midagi testprojektist ja ohutusest ning millest teab veel. Keegi ei ole ilmselt rahul. Ei klient, ei tootepakkuja.
