27-04-2024, 08:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2024, 08:49 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(26-04-2024, 19:49 PM)meli666 Kirjutas: ...
Kui keegi teine kabiinist pedaali põhja vajutab ja alt luugist proovida ketast kruvikeeraja otsaga liigutada, tundub see samas täitsa lahti olevat ja pöörleb vabalt.
...
Käigukasti võlle peata ikka kõige vähem kasutatud käiguga, milleks on enamasti VII või IX. Mida kõrgem käik, seda väiksem on kahju kastile.
Veetava võlli nuudid pigem ei põhjusta kaasavedamist, kuigi päris võimatu see ei oleks. Eriti, kui te ei kontrollinud uue ketta liugumist võlli nuutidel enne kokkupanekut.
Ega siduri vajutamise ajal alt vaadates korv ei paindu? Palju liigub võltskaupa ja osa neist on tehtud mingist eriti pehmest plekilaadsest materjalist, mis osa survelaagri käigust kulutab ära sidurikorvi painutamisele.
Kolmas võimalus on korvi toruvõlli ava ja hooratta telgede ekstsentrilisus. Siis toruvõll surub sidurivõllile ja veab kaasa. Seda on keeruline tuvastada, aga võiks ju olla kuulda, kui keegi hoiab sidurit lahutatuna ja eest käbist vaikselt väntvõlli keerata. Kraapimist võiks olla kuulda.