29-04-2024, 07:57 AM
Tagaakna valmistamise protsess.
Üldjuhul on see detail hävinenud juba aastaid tagasi ning seetõttu üritatakse fotodelt võetud proportsioonide abil teha midagi sarnast. Kiusatus on sellised aknad teha ka suuremaks, et oleks parem vaade tahapoole. Vale kõrgusega või valel kõrgusel paiknev aken ei paki katust avades end õigesse kohta või ei ole võimalik peeglist tahapoole näha.
Taaskord oli abiks originaalsena säilinud auto, millelt sai nii akna mõõdud, shablooni kui paiknemise.
Klaas on loomulikult sirge, kuid katuse ümar kuju on ka aknaraamil. Seetõttu alustasime toorikule kaare tegemisest - raadius 3500 mm.
Järgmiseks aknaava. Enne tuli tehtud shabloon sümmeetriliseks teha.
Ääred kumeraks, kuna riiet ümber terava serva ei saa keerata.
Välismõõdud vajavad veel korrigeerimist, kuid seda saab teha siis, kui päris katuse tegemiseks läheb.
Tihendi valimiseks tuli Doepperi kataloogist tellida peotäis näidiseid, millest üks oli piisavalt sarnane originaaliga.
Klaasi toorik on pleksiklaasist ja vajab veel korrigeerimist
Üldjuhul on see detail hävinenud juba aastaid tagasi ning seetõttu üritatakse fotodelt võetud proportsioonide abil teha midagi sarnast. Kiusatus on sellised aknad teha ka suuremaks, et oleks parem vaade tahapoole. Vale kõrgusega või valel kõrgusel paiknev aken ei paki katust avades end õigesse kohta või ei ole võimalik peeglist tahapoole näha.
Taaskord oli abiks originaalsena säilinud auto, millelt sai nii akna mõõdud, shablooni kui paiknemise.
Klaas on loomulikult sirge, kuid katuse ümar kuju on ka aknaraamil. Seetõttu alustasime toorikule kaare tegemisest - raadius 3500 mm.
Järgmiseks aknaava. Enne tuli tehtud shabloon sümmeetriliseks teha.
Ääred kumeraks, kuna riiet ümber terava serva ei saa keerata.
Välismõõdud vajavad veel korrigeerimist, kuid seda saab teha siis, kui päris katuse tegemiseks läheb.
Tihendi valimiseks tuli Doepperi kataloogist tellida peotäis näidiseid, millest üks oli piisavalt sarnane originaaliga.
Klaasi toorik on pleksiklaasist ja vajab veel korrigeerimist