01-05-2024, 13:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2024, 14:04 PM ja muutjaks oli TeeTL.)
Nr 6 käruga paistab ikka palju toredust. Eriti hästi saab sellest aru siis, kui on kogemus millegi samalaadsega.
Enda käruga tahaks selle põhjal küll mõningaid asju muuta:
-Tiisli raamipoolne kinnitus peab olema maksimaalselt tummine (kolmemõõtmeline kolmnurk ehk püramiid )
-Rohkem kui 2+2 tugipulka käru otstes pole tõesti vaja. Oksarisu vedamiseks võiks olla keskel veel kergemad/eemaldatavad pulgad/pulgakohad
-Tugipulkade kuju kahe lookega on parem kui ühe lookega "U" kuju ja kõrgus pigem madalam kui kõrge
- Põhi peab olema rohkem kui redel. Plaat või võre, või laud.
See on ka muidugi tore, et käru veetakse Subaruga ja veel I põlvkonna Legacyga
Enda käruga tahaks selle põhjal küll mõningaid asju muuta:
-Tiisli raamipoolne kinnitus peab olema maksimaalselt tummine (kolmemõõtmeline kolmnurk ehk püramiid )
-Rohkem kui 2+2 tugipulka käru otstes pole tõesti vaja. Oksarisu vedamiseks võiks olla keskel veel kergemad/eemaldatavad pulgad/pulgakohad
-Tugipulkade kuju kahe lookega on parem kui ühe lookega "U" kuju ja kõrgus pigem madalam kui kõrge
- Põhi peab olema rohkem kui redel. Plaat või võre, või laud.
See on ka muidugi tore, et käru veetakse Subaruga ja veel I põlvkonna Legacyga