08-05-2024, 10:00 AM
Kõvasti tunde veedetud autoga, aga olulist silmaga näha progressi justkui pole. Vajaminevate osade nimekiri on aga vahepeal täienenud. Näiteks selgus, et roolilatt on lõtkuga ning mahlad välja ajanud jne.
Pärast omajagu sissekäimist uuesti õljumid vahetatud. Kunagi ühe õlipoe müügimees soovitas tõukurvarrastega mootoril kasutada veoauto õli.
Cromodora CD92 sobivad veljekapslid.
Vaja teha veel:
- Roolilatt
- Aknapesuri süsteem lõpuni vedada. Hetkel on moodsad düüsid, lähevad vanakooli "žiguli" (Fiat) tüüpi düüsid.
- Signaal toimima saada. Roolivarda kangide juurde selleks peab neetima uued klemmid, mis on signaalinupu võruga kontaktis ning on murdunud, ning vaja uut pasunat.
- Uus aku soetada ning aku kinnitus teha.
- Tagavedrustus paika timmida. Ratta kõrgus-kaugus koopaservast võrreldes esisillaga. Varem oli nina-püsti hoiak autol.
- Klambreid ja tüübleid otsida, et aknaliistud ja juhtmestik korralikult paika saada.
- Pagasiluugi tihendid.
Kindlasti koguneb veel nimekirja asju.
Pärast omajagu sissekäimist uuesti õljumid vahetatud. Kunagi ühe õlipoe müügimees soovitas tõukurvarrastega mootoril kasutada veoauto õli.
Cromodora CD92 sobivad veljekapslid.
Vaja teha veel:
- Roolilatt
- Aknapesuri süsteem lõpuni vedada. Hetkel on moodsad düüsid, lähevad vanakooli "žiguli" (Fiat) tüüpi düüsid.
- Signaal toimima saada. Roolivarda kangide juurde selleks peab neetima uued klemmid, mis on signaalinupu võruga kontaktis ning on murdunud, ning vaja uut pasunat.
- Uus aku soetada ning aku kinnitus teha.
- Tagavedrustus paika timmida. Ratta kõrgus-kaugus koopaservast võrreldes esisillaga. Varem oli nina-püsti hoiak autol.
- Klambreid ja tüübleid otsida, et aknaliistud ja juhtmestik korralikult paika saada.
- Pagasiluugi tihendid.
Kindlasti koguneb veel nimekirja asju.