08-05-2024, 21:45 PM
Esimene ja teine variant vajavad halvemal juhul lausa kolme mootorit: veomootor, midagi hüdraulika jaoks ja midagi roolivõimule. Olgu hüdropump ei pea pidevalt töötama, oleks juba energia kokkuhoid päris arvestatav, samas talvel lund lükates vist ikka peaks pidevalt uhama. Rooli saaks ju elektriga lahendada, see tähendaks jälle lisa kogus €-sid, roolipump on tegelikult nii pisike, et selle töömahtu pole isegi tuvastanud.
Lahates peaaegu kõiki poolt ja vastu argumente, ei saanud mitte kuidagi otsustada 1) ja 2) variandi kasuks. Isendi kasutamine ei ole nii intensiivne, et tasuks akudesse €-sid paigutada.
Valisin ja otsisin päris pikalt, mida sinna istutada. Fordi diislid, mis istuksid otse käigukasti otsa, olid kõik nii kahtlases olukorras, et juba piltide pealt vaadates ei meeldinud. Tegelikult ei usaldanud üldse enam tundmatus olukorras ja teadmata läbisõiduga isendit isegi vaadata. Uuurisin natuke Yanmare ja Kubotaid, need oleks enamuses vajanud siduri külge pookimist ja siis käigukastiga sobitamist. Järgmisena sai uuritud juba hiinlasi, ikka natuke suuremaid, kui eelmise postituse lingilt vastu vaatab.
Vahepeal vana diisli eemaldamisest. Tahtsin ju teada, et mis seda survet jahutuses tekitab, seega sai mootor eemaldatud kiht-kihilt. olles plokikaane kätte saanud, veendusin, et tihendis viga ei olnud, oli täiesti ilma igasuguse läbivoolu ja läbipuhumise nähtudeta, ükski ava polnud ka kultuurkihist umbes. Ilmselt siis mõni hülss natukese mõraga, mis suurema survega annab venida. Möödaminnes libistasin kindas sõrmega ka hülssi seestpoolt ja isegi läbi kinda oli tunda kulumisrant. Hakkas kohe kergem olemine. Ilmselt õige otsus selle isendiga rohkem mitte katsetada. Kui juba läks molekulideks harutamiseks, siis jätkasin mootoriga samas vaimus edasi, ehk eraldasin eri liiki metallid. Olles jõudnud väntvõllini, hakkas veel kergem, saaled polnud üldse enam ilusad. Järgmine rõõmustav element oli siduriketas, õigemini selle olematud katted.
Lahates peaaegu kõiki poolt ja vastu argumente, ei saanud mitte kuidagi otsustada 1) ja 2) variandi kasuks. Isendi kasutamine ei ole nii intensiivne, et tasuks akudesse €-sid paigutada.
Valisin ja otsisin päris pikalt, mida sinna istutada. Fordi diislid, mis istuksid otse käigukasti otsa, olid kõik nii kahtlases olukorras, et juba piltide pealt vaadates ei meeldinud. Tegelikult ei usaldanud üldse enam tundmatus olukorras ja teadmata läbisõiduga isendit isegi vaadata. Uuurisin natuke Yanmare ja Kubotaid, need oleks enamuses vajanud siduri külge pookimist ja siis käigukastiga sobitamist. Järgmisena sai uuritud juba hiinlasi, ikka natuke suuremaid, kui eelmise postituse lingilt vastu vaatab.
Vahepeal vana diisli eemaldamisest. Tahtsin ju teada, et mis seda survet jahutuses tekitab, seega sai mootor eemaldatud kiht-kihilt. olles plokikaane kätte saanud, veendusin, et tihendis viga ei olnud, oli täiesti ilma igasuguse läbivoolu ja läbipuhumise nähtudeta, ükski ava polnud ka kultuurkihist umbes. Ilmselt siis mõni hülss natukese mõraga, mis suurema survega annab venida. Möödaminnes libistasin kindas sõrmega ka hülssi seestpoolt ja isegi läbi kinda oli tunda kulumisrant. Hakkas kohe kergem olemine. Ilmselt õige otsus selle isendiga rohkem mitte katsetada. Kui juba läks molekulideks harutamiseks, siis jätkasin mootoriga samas vaimus edasi, ehk eraldasin eri liiki metallid. Olles jõudnud väntvõllini, hakkas veel kergem, saaled polnud üldse enam ilusad. Järgmine rõõmustav element oli siduriketas, õigemini selle olematud katted.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!