10-05-2024, 07:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2024, 07:41 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(09-05-2024, 17:56 PM)aavu Kirjutas: Rolli mängib auto raskuskeskme (RK) liikumine ühele toetuspunktile lähemale ja teisest kaugemale, samuti toetuspunktide endi nihkumine ümara rehvi ümbermõõdul. ...
Tähelepanek on õige, aga palun rehkenda välja toereaktsioonide muutus järgmistel andmetel:
Ees - 1040kg
Taga - 980 kg
Telgede vahe 2874 mm
Raskuskeskme kaugus esiteljest 1350 mm/tagateljest 1524 mm.
Auto kalle mõõtmise hetkel 2 kraadi (rullidel olev ehk kaalutav telg on allpool).
Väidan, et tulemus jääb mõne kilo piiresse ehk mõju olematuks. Ülevaatuspunktis kaalutud tulemus kehtib igapäevaelus vajaliku täpsusega.