18-05-2024, 08:15 AM
(18-05-2024, 07:05 AM)deus Kirjutas: Midagi ei juhtu, natukene alalaetuks jääb lihtsalt 99% juhtudel.Aga vastupidi, kui laadida pliiakut AGM režiimis?
... Minu kasutatud akud nimelt toidavad veel palju aastaid elektrikarjuseid ja laetakse neid tavalise Defa 8A laadijaga.
Mul ka auto pealt tulnud vanad akud toimetavad elu lõpuni hoovinarridel (kui ära surevad siis ostan autodele uue aku ja vana krundil kasutamiseks) ja see käib nii, et "sõidust" tulnud akule kohe 5A CTEK "nutikas" laadija külge ja kui sõitu siis laadija teise aku külge, st laadijal on 24/7 tuli taga.
See kevad aga tekkis olukord kui üks aku sai EFB (maha võetud tütre start-stopiga tüütuse pealt) ja teine on tavaline. Alati ei ole meeles ümber lülitada ja tüütu ka ... sellest need küsimused tekkisid.
P.S. CTEKil on ka laadija, millel polegi režiimivalikut ja juures kiri
Tsitaat:NB! laadija on optimeeritud laadima Start-Stop süsteemiga autode AGM akusid, kuid sobib ka kõikide muude plii-happe akude laadimiseks!