24-05-2024, 11:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2024, 12:06 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Ma ei näe ausalt öeldes rattalt mahatulekul mingit sisulist mõtet, see reegel on selgelt ajale jalgu jäänud ja olen üsna kindel, et lähiaastatel seda ka muudetakse. Täpselt sama eesmärgi täidaks reegel, et jalgratturil tekib eesõigus peale peatumist, mis ülalkirjeldatud "õigusenõudjaid" arvestamata enam-vähem ongi käibel olev praktika. Vähemalt Kesklinnas, Kristiines ja Põhja-Tallinnas, tõenäoliselt Lasnamäel läheb veel aega, anoh seal on ka paljude teiste liikluseeskirjadega nagu on ![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
Tugevale ja tervele inimesele, kes sõidab peamiselt mööda väljaehitatud kergliiklusteed, tundub see kaks-kolm korda jala üle sadula viskamine pisiasjana, aga vähe tihedamas asustuses ringi tikkides ning juhul, kui lihased-liigesed ei ole enam esimeses nooruses, on see "jalakäijaks muutumine" ikka päris tüütu. Sama hea oleks reegel, et autojuht peab enne igat ristmikku autost korra väljas käima, olukorda hindamas. Mul näiteks on tööle 5km ots ja seal vahemikus olenevalt täpsest marsruudist 10-15 ülekäigurada.
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
Tugevale ja tervele inimesele, kes sõidab peamiselt mööda väljaehitatud kergliiklusteed, tundub see kaks-kolm korda jala üle sadula viskamine pisiasjana, aga vähe tihedamas asustuses ringi tikkides ning juhul, kui lihased-liigesed ei ole enam esimeses nooruses, on see "jalakäijaks muutumine" ikka päris tüütu. Sama hea oleks reegel, et autojuht peab enne igat ristmikku autost korra väljas käima, olukorda hindamas. Mul näiteks on tööle 5km ots ja seal vahemikus olenevalt täpsest marsruudist 10-15 ülekäigurada.