24-05-2024, 12:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2024, 12:39 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Ülekäiguraja ees peatumine oleks ju täpselt sama hea "eesõiguse päästik", lihtsalt kõigile kiirem ja mugavam? Probleem, mida reegliga üritatakse lahendada ongi ju just see, et ei sõidetaks aeglustamata ülekäigurajale välja, aga kui rattur on juba jala maha pannud, siis selles ülejäänud akrobaatikas ma küll mingit mõtet ei näe.
Ja noh, statistiliselt levinuim reguleerimata ülekäigurada linnas on mitte risti üle peatee, nagu neil fotodel, vaid peateega paralleelselt üle ristuva kõrvaltee sõites, kus auto peab nagunii hoo maha võtma ja olukorda hindama. Põhimõtteliselt kui ma koliks 2m kõrvale autoteele liiklust takistama, siis oleks mul eesõigus, aga kombineeritud kõnni/jalgrattateel sõites peaks seadust punktuaalselt järgides igas tänavavahes võimlema, kui ei taha see "nõudja" olla.
Anoh samas usun, et kõik loksub ajapikku paika, 25a tagasi oli ülekäiguraja ees jalakäija läbi laskmiseks peatumine ka selline kosmos, et lasti selja taga signaali jms. Mõni aasta tagasi oli keskmine jalgrattaga liikleja kas trenni tegemas, alaealine või siis mingi imelik protestija-nõudja, a jalgrattabuumi tulemusena ma ütleks et täna on juba 70-80% lihtsalt tavalised inimesed, kes tahavad lihtsalt kuhugi kohale jõuda, mitte tingimata autode vastu võidelda vms.
Ja noh, statistiliselt levinuim reguleerimata ülekäigurada linnas on mitte risti üle peatee, nagu neil fotodel, vaid peateega paralleelselt üle ristuva kõrvaltee sõites, kus auto peab nagunii hoo maha võtma ja olukorda hindama. Põhimõtteliselt kui ma koliks 2m kõrvale autoteele liiklust takistama, siis oleks mul eesõigus, aga kombineeritud kõnni/jalgrattateel sõites peaks seadust punktuaalselt järgides igas tänavavahes võimlema, kui ei taha see "nõudja" olla.
Anoh samas usun, et kõik loksub ajapikku paika, 25a tagasi oli ülekäiguraja ees jalakäija läbi laskmiseks peatumine ka selline kosmos, et lasti selja taga signaali jms. Mõni aasta tagasi oli keskmine jalgrattaga liikleja kas trenni tegemas, alaealine või siis mingi imelik protestija-nõudja, a jalgrattabuumi tulemusena ma ütleks et täna on juba 70-80% lihtsalt tavalised inimesed, kes tahavad lihtsalt kuhugi kohale jõuda, mitte tingimata autode vastu võidelda vms.
