25-05-2024, 01:13 AM
Jesper üritab siin mingit mõttetut kiunu üles tõmmata, sest tal on veloga töölemineku teel 10-15 vöötrada vaja ületada ja muidugi oleks mugavam kui saaks neist peatumata üle.
Paraku suurt pilti siin ei nähta, ikka mina, mina, mina--nagu kuskil teises teemas vist juba millalgi oli.
Jalakäijast kiirem liikur on paraku liiga kiire, mistap autoroolis ei jõuaks reageerida/peatuda. Tagantjärele on ka ülimalt raske tõendada, kas kellegi jalg oli korraks maas või mitte. Sellepärast ongi nagu on - võtad oma velo käekõrvale ja sammud üle tee. või sõidad autoteel, paremas teeservas koos kõige kaasnevaga.
Olen kohanud ratturite poolt veel üht teeületamise trendi - tuleb oma veloga suunaga ülekäigurajale, kui näeb, et auto teed talle ei plaani anda, hüppab hoo pealt maha ja kukkumise vältimiseks sisuliselt jookseb rattaga teele/üle tee. Kui nüüd sellisest sirgelt üle sõita, sest alati ei pruugigi saada pidama, mis siis lõpptulemusena juriidika mõttes saaks?
Paraku suurt pilti siin ei nähta, ikka mina, mina, mina--nagu kuskil teises teemas vist juba millalgi oli.
Jalakäijast kiirem liikur on paraku liiga kiire, mistap autoroolis ei jõuaks reageerida/peatuda. Tagantjärele on ka ülimalt raske tõendada, kas kellegi jalg oli korraks maas või mitte. Sellepärast ongi nagu on - võtad oma velo käekõrvale ja sammud üle tee. või sõidad autoteel, paremas teeservas koos kõige kaasnevaga.
Olen kohanud ratturite poolt veel üht teeületamise trendi - tuleb oma veloga suunaga ülekäigurajale, kui näeb, et auto teed talle ei plaani anda, hüppab hoo pealt maha ja kukkumise vältimiseks sisuliselt jookseb rattaga teele/üle tee. Kui nüüd sellisest sirgelt üle sõita, sest alati ei pruugigi saada pidama, mis siis lõpptulemusena juriidika mõttes saaks?