03-06-2024, 11:14 AM
Ehk olen sellest rääkinud ehk mitte.
Aga sai sõidetud ühe 2009 corollaga millel 1.6L bensiinimootor 91 kw ja 5 käiguline manual kast all on.
Ma ei mõista selle auto eripära kuidas sõites u. 100km/h ja 5 käiguga on mootori pöörded u.3500 rpm.
Kas keegi omab veel kogemusi sellise autoga ja kinnitab, et see on normaalne või on keegi teinud mingi erilise lükke ja sellise asja saavutanud kuidagi.
Linnas sõites ok aga maanteel on julm. Huvitav kuidas sellisega oleks sõita Poola Saksa Itaalia vms. nn. kiirteedel. Kui tahaks lasta 130 km/h.
Ei kujuta ettegi mis siis pöörded teevad.
Meie maanteameti andmetel on märgitud max kiiruseks 195km/h aga noh seda sellega küll ei saavuta enne läheb tahhomeeter teisele ringile vist.
Või ongi nii et Toyota on teinud sellise kõrgpöördelise dünaamikaga mootori ja kasti kombo ?
Aga sai sõidetud ühe 2009 corollaga millel 1.6L bensiinimootor 91 kw ja 5 käiguline manual kast all on.
Ma ei mõista selle auto eripära kuidas sõites u. 100km/h ja 5 käiguga on mootori pöörded u.3500 rpm.
Kas keegi omab veel kogemusi sellise autoga ja kinnitab, et see on normaalne või on keegi teinud mingi erilise lükke ja sellise asja saavutanud kuidagi.
Linnas sõites ok aga maanteel on julm. Huvitav kuidas sellisega oleks sõita Poola Saksa Itaalia vms. nn. kiirteedel. Kui tahaks lasta 130 km/h.
Ei kujuta ettegi mis siis pöörded teevad.
Meie maanteameti andmetel on märgitud max kiiruseks 195km/h aga noh seda sellega küll ei saavuta enne läheb tahhomeeter teisele ringile vist.
Või ongi nii et Toyota on teinud sellise kõrgpöördelise dünaamikaga mootori ja kasti kombo ?