29-08-2004, 22:55 PM
Njahhh... vanade asjade puruksjäramine näib olevat täies hoos 
Reedel vuras Jõgeva EMEXi väravast sisse järjekordne pea komplektne GAZ-51 - muide Nuiast/TARist läbikäimata 1958. aastast pärinev vanem variant, kus esikaitseraud ja selletagune plekk veel vana tüüpi ning esimene numbrimärk vasaku porilaua ees servas, mitte kaitseraua küljes. Ning mootori otsas sama aasta originaal-karburaator ja õhupuhasti, mõlemad loomulikult teise (vanema) kujuga, kui me harjunud 51-del kohtama.
Niisugune äärel asuva numbrimärgiga 51 oli tänavapildis juba 1970ndatelgi harv nähtus, viimasel ajal Nuiast läbikäinuna ei ole neid aga peaaegu üldse enam alles.
Õnneks (minu sealolekust tingituna) sai autost väärtuslikumad detailid - esistange, tagune plekk, karburaator, õhupuhasti jne - ära päästetud ja asuvad minu valduses.
Muide - samas olevat hiljuti ka veel vanem, puust ustega 51 puruks järatud

Reedel vuras Jõgeva EMEXi väravast sisse järjekordne pea komplektne GAZ-51 - muide Nuiast/TARist läbikäimata 1958. aastast pärinev vanem variant, kus esikaitseraud ja selletagune plekk veel vana tüüpi ning esimene numbrimärk vasaku porilaua ees servas, mitte kaitseraua küljes. Ning mootori otsas sama aasta originaal-karburaator ja õhupuhasti, mõlemad loomulikult teise (vanema) kujuga, kui me harjunud 51-del kohtama.
Niisugune äärel asuva numbrimärgiga 51 oli tänavapildis juba 1970ndatelgi harv nähtus, viimasel ajal Nuiast läbikäinuna ei ole neid aga peaaegu üldse enam alles.
Õnneks (minu sealolekust tingituna) sai autost väärtuslikumad detailid - esistange, tagune plekk, karburaator, õhupuhasti jne - ära päästetud ja asuvad minu valduses.
Muide - samas olevat hiljuti ka veel vanem, puust ustega 51 puruks järatud

Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18