06-06-2024, 10:42 AM
"Põnev järg"
Vahepeal on palju vett merre voolanud... Baaba kaevas käsitsi aiamaad ja susises teeda peale nagu maduuss
Aga mis teeda teha sai, kui 08.04 Belgiast tellitud karbuss (mõistagi b-osa, originaal Mikuni maksab ca 200) jõudis Eestisse alles 22.05. Oota nagu oinal poegi
Ühe asja (mis antud teemaga ei haaku) jätsidki nad saatmata, aga teeda lihtsalt ei viitsi kümneka pärast lamenti lööma hakata. Olgu siis õnnelikud...
Kuna vahepeal polnud üldse aega antud probleemiga tegelda, siis katsetas teeda karbussi alles eile.
Kas oli kasu ka? Teatud mõttes oli, aga uue karbussiga ei teinud mootor mitte törtsugi, ainult küünal sai märjaks. Vahelduseks pani teeda vana tagasi, sellega isegi mõni törts kostus. Karbussi pidevast harki-kokku kruvimisest on nii bentsuvoolik kui ka tihendid ribadeks
Nagu eespool kirjas, ei näidanud visuaalne vaatlus mingeid klapimajanduse anomaaliaid, ning teeda ei tahtnud uskuda, et probleem võiks olla seal. Suruõhudiagnostika aga näitas, et väljalaskepoolelt kostab sisinat (umbes nii, nagu baaba teeda peale sisiseb
)
See seletabki anomaalia ilusti ära: osa segu surutakse silindrist välja, allesjääv ei saavuta piisavat komprimeeritust/kontsetratsiooni ja nii see summuti paugub ja tulelonditab. Kompensatsiooniks osaliselt suletud õhuklapp tagab küll "lahenduse", aga suurendab paukumist ja tulelonti veelgi.
Mootor palus siis nagu Türgi seebikas: "Võtke mul pea maha!" Saigi võetud. Suletud sisselaskeklappi ei õnnestunud käsitsi pöörata, väljalaskeklapp, nagu arvata oligi, aga pöörles üsna vabalt. Samas istepindadel mingit räiget kahjustust ei ole, soveldamisest peaks täiesti piisama.

Vahepeal on palju vett merre voolanud... Baaba kaevas käsitsi aiamaad ja susises teeda peale nagu maduuss


Kuna vahepeal polnud üldse aega antud probleemiga tegelda, siis katsetas teeda karbussi alles eile.
Kas oli kasu ka? Teatud mõttes oli, aga uue karbussiga ei teinud mootor mitte törtsugi, ainult küünal sai märjaks. Vahelduseks pani teeda vana tagasi, sellega isegi mõni törts kostus. Karbussi pidevast harki-kokku kruvimisest on nii bentsuvoolik kui ka tihendid ribadeks


Nagu eespool kirjas, ei näidanud visuaalne vaatlus mingeid klapimajanduse anomaaliaid, ning teeda ei tahtnud uskuda, et probleem võiks olla seal. Suruõhudiagnostika aga näitas, et väljalaskepoolelt kostab sisinat (umbes nii, nagu baaba teeda peale sisiseb

See seletabki anomaalia ilusti ära: osa segu surutakse silindrist välja, allesjääv ei saavuta piisavat komprimeeritust/kontsetratsiooni ja nii see summuti paugub ja tulelonditab. Kompensatsiooniks osaliselt suletud õhuklapp tagab küll "lahenduse", aga suurendab paukumist ja tulelonti veelgi.
Mootor palus siis nagu Türgi seebikas: "Võtke mul pea maha!" Saigi võetud. Suletud sisselaskeklappi ei õnnestunud käsitsi pöörata, väljalaskeklapp, nagu arvata oligi, aga pöörles üsna vabalt. Samas istepindadel mingit räiget kahjustust ei ole, soveldamisest peaks täiesti piisama.