07-06-2024, 21:45 PM
Üldjoontes on asi samaväärselt kasutatav, hääl on natuke harjumatu, proua ütleb, et lausa jube. Mõned pisikesed äpardused on ju olnud:
1. Müra muutus plärinaks - kollektori ja summuti vahelt pudises mingit pruuni puru, mis oli kunagi tihend olnud - tegin uue, sai kohe vaiksem jälle.
2. Vahevõlli otstes olevad poldi keerasid ennast välja ja kadusid ära - panin uued ja tegin pealepainutatavad stopperseibid alla - praegu püsivad kohal.
3. Mootor tahtis jalutama minna - panin uued poldid ja suurema momendiga kinni - ehituspoe omad ei kannatanud kõvemini pingutada - treisin SSSR-i aegsed 12 mm-lt 10-le, keermestasin ka selleaegse lõikuriga - lisasin kontra ka.
4. Hüdropump uhab liiga kiirelt, praeguse ülekandega teeb pump 0,9 pööret ühe mootori pöörde kohta. Ideaalne oleks kusagil 0,6 pööret. Tühikäigul tõmbab mooril kõri kinni, kui silinder lõppu jõuab. See küll eriti ei häiri.
5 . Eri ei saa aru, kas akut laeb või mitte. Parda voltmeeter näitab 13 volti, mõõtsin multimeetriga näitas töötava mootori 0,2 volti rohkem kui seisvaga. Aku on endine, diisli keeramiseks mõeldud, midagi 75 Ah oli vist. Peale nelja kuud niisama seismist ja hiinlast vähemalt 50 korda käivitades panin akule otsad külge, pisike väikese intellikentsiga karp teatas paarikümne minuti pärast, et "full".
Mootoril seda vibrat ikka natuke on, eriti tühikäigul, mul mootor vastu rauda, kuigi raud ise on raamist tolliste kummipatjadega eraldatud, seega sohvrini vibra eriti ei jõua.
1. Müra muutus plärinaks - kollektori ja summuti vahelt pudises mingit pruuni puru, mis oli kunagi tihend olnud - tegin uue, sai kohe vaiksem jälle.
2. Vahevõlli otstes olevad poldi keerasid ennast välja ja kadusid ära - panin uued ja tegin pealepainutatavad stopperseibid alla - praegu püsivad kohal.
3. Mootor tahtis jalutama minna - panin uued poldid ja suurema momendiga kinni - ehituspoe omad ei kannatanud kõvemini pingutada - treisin SSSR-i aegsed 12 mm-lt 10-le, keermestasin ka selleaegse lõikuriga - lisasin kontra ka.
4. Hüdropump uhab liiga kiirelt, praeguse ülekandega teeb pump 0,9 pööret ühe mootori pöörde kohta. Ideaalne oleks kusagil 0,6 pööret. Tühikäigul tõmbab mooril kõri kinni, kui silinder lõppu jõuab. See küll eriti ei häiri.
5 . Eri ei saa aru, kas akut laeb või mitte. Parda voltmeeter näitab 13 volti, mõõtsin multimeetriga näitas töötava mootori 0,2 volti rohkem kui seisvaga. Aku on endine, diisli keeramiseks mõeldud, midagi 75 Ah oli vist. Peale nelja kuud niisama seismist ja hiinlast vähemalt 50 korda käivitades panin akule otsad külge, pisike väikese intellikentsiga karp teatas paarikümne minuti pärast, et "full".
Mootoril seda vibrat ikka natuke on, eriti tühikäigul, mul mootor vastu rauda, kuigi raud ise on raamist tolliste kummipatjadega eraldatud, seega sohvrini vibra eriti ei jõua.