18-06-2024, 12:56 PM
(18-06-2024, 12:37 PM)Raudpats Kirjutas:Seda olen ka ise kohanud ja minu arvamine on see, et kui saag-trimmer ikka kaua seisab kasutamata siis bensiin aurab ära ja karbussi jäävad mingid saeõli jäägid ja see kleebib kõik kokku. See on veel hea variant aga kui on vesi ja muu pläga, ei ole kindel isegi kas asja saab. Viimases hädas olen karbussi leotanud Buvanolis, too sööb ära kõik rohelise. Enanasti kasutan seda hapet düüside puhastamisel. Tuleb olla ettevaatlik, sest korra unustasin ööseks likku Stihl MS 180 düüsi ja pärast enam pöördeid ei tulnud. Käis nagu Druzba... ehk siis hape sõi düüsi ava liiga suureks. Üldiselt paremat vahendit ma pole suutnud leida millega hukka läinud karburaatorit ellu turgutada.(18-06-2024, 12:04 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Just. Nõela vigu on harva, pigem vedru väsinud kui ära uputab. Või siis membraan kõvaks läinud aja jooksul. Tasub paberi peale tõmmata vedru järgi jutid pikkuse kohta võrdluseks ja siis näppude vahel venitada pikemaks. Aitab alati. Aga miski pole igavene ja tuleb uusi osi külge panna.Üldiselt ma olen Toomasega nõus, kuid viimastel aastatel olen mitmeid kordi avastanud nõelalt mingit tumerohelist värvi ollust, mis ei lase klapil sulguda ja seda rohelist sodi on ka membraanide vahel olnud. Ilmselt bensiin reageerib millegagi.
T.
Ja hoiatus isemeisterajatele- ärge suure survega karburaatoreid puhastage! Pigem natike kaugemalt ja madalama survega. Noorena sai ise muidugi ka kõik augud julmalt läbi puhutud.... aga tagajärjeks oli häving.