18-06-2024, 13:58 PM
ATV'l on vaja süütemähis vahetada mis on eraldi alumiiniumkaane all mis on mootori "õliruumis". Olemasolev paroniit/papptihend on alumiiniumpindade külge kinni kleepunud.
Mõtlesin, et teeks nüüd kuidagi eidi kavalamalt võimalusel uuesti koostades. St, et tihend ei oleks mõlema pinna küljes kinni lahti võttes, kuid siiski ei hakkaks sealt õli lekkima.
Kaane ning tihendi vahele paneks vbl hästi vähe mootori silikooni.
Mootori poolse alumiinumpinna tõmbaks küünlaga(vahaga) üle. Mootori poolse tihendi pinna vbl teeks samuti hästi õhukese silikooni kiniga üle mis tasandaks mingi võimaliku lohu.
Silikoon ega tihend vahatatud pinnaga kokku ei tohiks kleepuda. Ning hermeetilisus on loodetavasti tagatud tihendile langeva survega.
Kuidas sellised lahendused praktikas on toiminud?
Mõtlesin, et teeks nüüd kuidagi eidi kavalamalt võimalusel uuesti koostades. St, et tihend ei oleks mõlema pinna küljes kinni lahti võttes, kuid siiski ei hakkaks sealt õli lekkima.
Kaane ning tihendi vahele paneks vbl hästi vähe mootori silikooni.
Mootori poolse alumiinumpinna tõmbaks küünlaga(vahaga) üle. Mootori poolse tihendi pinna vbl teeks samuti hästi õhukese silikooni kiniga üle mis tasandaks mingi võimaliku lohu.
Silikoon ega tihend vahatatud pinnaga kokku ei tohiks kleepuda. Ning hermeetilisus on loodetavasti tagatud tihendile langeva survega.
Kuidas sellised lahendused praktikas on toiminud?