21-06-2024, 08:02 AM
strech, maailmas ei ole lahendamatuid asju.
Kui nüüd suuri plaane vaadata, siis uus viadukt tuleb vanast umbes poole väiksem. Küll oleks ka antud ruumi leidnud soovi korral. Aga jah, mida siin nii väga interpoleerida, eks targemad pead tea paremini, kuidas masside elu pikema ajaperioodi vältel edukalt ruineerida. Ma muidu ei viitsiks siia ühte tähte ka antud teemal trükkida, kui oma kahjud mängus poleks : )
Kui nüüd suuremat pilti vaadata, siis on Tallinna linna teed ja tänavad aja ja käegalaskmise tuules (EU) keskmisest tunduvalt ohtlikumaks muutunud. Võib mõista küll ida-aladelt saabujate õhkamist - ehh, kak u vas zdes vsjo tak krassiivo, kakoi parjaadok, kuid vaevalt tasub antud südamest tulevat sõbralikku õlalepatsutust euroopalikus mõistes endale eesmärgiks seada. Saad lihtsalt aru, et kuskil on veel hullem, varastatakse veel rohkem. Nojah. Ometi on tegu meie pealinnaga, riigi visiitkaardiga. Ja see teema pole kindlasti sarnane pseudeprobleem, nagu antud Kadaka viadukti väidetav "ohtlikkus", mis tehti omalajal arvestusega lõputult voorivate tankikolonnide raskuse kandmiseks.
Pakuks siinkohal lugupeetud TTJA ametnikele välja võimaluse julgelt kaks kolmandikku kohalikest teedest liiklusele sulgeda, sest sügavad vaod, eriti suuremates ristumiskohtades, klassikastiilis "parandatud" sõidurajad, mis algavad ja lõppevad eikuskil, kaootilised lipid-lapid, lõputult vajunud kaevuluuke ja muud taolist on küll tore vaadata, kuid küllaltki ohtlikud nii autojuhtidele ja eriti jalgratturitele. Linnaviletsus on küll mingil määral astunud samme antud probleemi kavalaks lahendamiseks sõidukiirusi alla tuues, kuid pikas perspektiivis ei aita ka 20km/h kiiruse kehtestamine. See rong on läinud. Isegi kui vana linnapea diivani seest leitaks viis tonni kulda ja kartulikotitäis briljante ja kohe homme suurema teedeehituskampaaniaga pihta hakataks, vaevalt see asi enam toimiks. Autoomanikel on küll variandid enda sõiduoskuste täiendamiseks off-road kursustel ja võimsama õhkvedrustusega auto soetamisega, kuid jalgrattur on sama kaitsetu nagu sõiduteele heidetud imik. Tuleb taaskord tsiteerida kuldseid sõnu, et maailm liigub prsekursil.
Kui nüüd suuri plaane vaadata, siis uus viadukt tuleb vanast umbes poole väiksem. Küll oleks ka antud ruumi leidnud soovi korral. Aga jah, mida siin nii väga interpoleerida, eks targemad pead tea paremini, kuidas masside elu pikema ajaperioodi vältel edukalt ruineerida. Ma muidu ei viitsiks siia ühte tähte ka antud teemal trükkida, kui oma kahjud mängus poleks : )
Kui nüüd suuremat pilti vaadata, siis on Tallinna linna teed ja tänavad aja ja käegalaskmise tuules (EU) keskmisest tunduvalt ohtlikumaks muutunud. Võib mõista küll ida-aladelt saabujate õhkamist - ehh, kak u vas zdes vsjo tak krassiivo, kakoi parjaadok, kuid vaevalt tasub antud südamest tulevat sõbralikku õlalepatsutust euroopalikus mõistes endale eesmärgiks seada. Saad lihtsalt aru, et kuskil on veel hullem, varastatakse veel rohkem. Nojah. Ometi on tegu meie pealinnaga, riigi visiitkaardiga. Ja see teema pole kindlasti sarnane pseudeprobleem, nagu antud Kadaka viadukti väidetav "ohtlikkus", mis tehti omalajal arvestusega lõputult voorivate tankikolonnide raskuse kandmiseks.
Pakuks siinkohal lugupeetud TTJA ametnikele välja võimaluse julgelt kaks kolmandikku kohalikest teedest liiklusele sulgeda, sest sügavad vaod, eriti suuremates ristumiskohtades, klassikastiilis "parandatud" sõidurajad, mis algavad ja lõppevad eikuskil, kaootilised lipid-lapid, lõputult vajunud kaevuluuke ja muud taolist on küll tore vaadata, kuid küllaltki ohtlikud nii autojuhtidele ja eriti jalgratturitele. Linnaviletsus on küll mingil määral astunud samme antud probleemi kavalaks lahendamiseks sõidukiirusi alla tuues, kuid pikas perspektiivis ei aita ka 20km/h kiiruse kehtestamine. See rong on läinud. Isegi kui vana linnapea diivani seest leitaks viis tonni kulda ja kartulikotitäis briljante ja kohe homme suurema teedeehituskampaaniaga pihta hakataks, vaevalt see asi enam toimiks. Autoomanikel on küll variandid enda sõiduoskuste täiendamiseks off-road kursustel ja võimsama õhkvedrustusega auto soetamisega, kuid jalgrattur on sama kaitsetu nagu sõiduteele heidetud imik. Tuleb taaskord tsiteerida kuldseid sõnu, et maailm liigub prsekursil.
