25-06-2024, 16:10 PM
ärge unustage, et see mastaap mis seal on on üüratu.
tehnikat viiakse sinna oi kui palju, rinde pikkus on oi kui pikk ja tagalas on oi kui palju tugipersonali
seega see meie käputäis ühesuguseid autosid ei muudaks nii kui nii midagi.
ja loomulikult prantslasi remontiv tegelane vw ei taha näha aga asi on ka vastupidin ju
teisalt on seal niipalju tehnikat, et käib ka seal spetsialiseerumine kindlasti - ehk kõik kiad tassitakse sinna kus neist midagi teatakse
ja fordid sinna kus neist midagi teatkse
muidugi see intensiivne kogemuste pagas mis nad seal ise saavad annab kindlasti tulemuse, et nad oskavad kõike lõpuks remontida.
olen ise arvamusel et sinna tuleb saata 1. seda mida küsitakse 2. seda mida tahetakse vastu võtta
3. kui muud ei ole siis mida iganes mis sõidab
aga kas selleks täna peaks olema perevagun või multivann selle asmel et kaubik ma pole kindel.
olen ise sõitnud aastaid 7kohalise perevaguniga mis sarnanes selle sharaniga ja samuti ka piruka kaubikuga siis
igal juhul eelistaks "töö" tegemisel pirukat
jah ka minu perevagun oli kõrge ja läbivus oli üüber
aga ta on siiski pereauto, plastikust salongi "pehme" põhjaga ja klaasidega akvaarium
lisaks on pikkuse ja küljeuste tõttu ka kere pehmem - siledate teedega seal ei saa arvestada, üldse teedege ei saa arvestada.
selleks, et asju vedada oleks vaja panna sile põhjaplaat, tugevdada küljed ja ikka jäävad aknad mis selles oludes on kergelt purunevad
kaubik selle võrra lihtsam - kaubaruum on kaubaruum.
tehnikat viiakse sinna oi kui palju, rinde pikkus on oi kui pikk ja tagalas on oi kui palju tugipersonali
seega see meie käputäis ühesuguseid autosid ei muudaks nii kui nii midagi.
ja loomulikult prantslasi remontiv tegelane vw ei taha näha aga asi on ka vastupidin ju
teisalt on seal niipalju tehnikat, et käib ka seal spetsialiseerumine kindlasti - ehk kõik kiad tassitakse sinna kus neist midagi teatakse
ja fordid sinna kus neist midagi teatkse
muidugi see intensiivne kogemuste pagas mis nad seal ise saavad annab kindlasti tulemuse, et nad oskavad kõike lõpuks remontida.
olen ise arvamusel et sinna tuleb saata 1. seda mida küsitakse 2. seda mida tahetakse vastu võtta
3. kui muud ei ole siis mida iganes mis sõidab
aga kas selleks täna peaks olema perevagun või multivann selle asmel et kaubik ma pole kindel.
olen ise sõitnud aastaid 7kohalise perevaguniga mis sarnanes selle sharaniga ja samuti ka piruka kaubikuga siis
igal juhul eelistaks "töö" tegemisel pirukat
jah ka minu perevagun oli kõrge ja läbivus oli üüber
aga ta on siiski pereauto, plastikust salongi "pehme" põhjaga ja klaasidega akvaarium
lisaks on pikkuse ja küljeuste tõttu ka kere pehmem - siledate teedega seal ei saa arvestada, üldse teedege ei saa arvestada.
selleks, et asju vedada oleks vaja panna sile põhjaplaat, tugevdada küljed ja ikka jäävad aknad mis selles oludes on kergelt purunevad
kaubik selle võrra lihtsam - kaubaruum on kaubaruum.