28-06-2024, 19:57 PM
(28-06-2024, 09:22 AM)olli Kirjutas: Eraldi tagasivoolu liides oleks küll kõige asjalikum variant tõesti jah. Samas konkreetsel trakal eraldi hüdropaaki pole. Käigukasti õli on otsapidi hüdrosüsteemis. Kuhu täpselt selle tagasivoolu ühendada saaks, ei oska hetkel pakkuda, peaks uurima. Kolmik ning kuulkraan oleks samas vist kõige kindlam variant. Seal on see asi, et kui haagis seisab, siis tugijalad on jäetud üles asendisse (sest mõnikord on vaja haagist niisama liigutada ilma hüdrot ühendamata) ja vägisi tahavad oma raskusega alla poole vajuda. Kuna tugijalgade silindritel eraldi surveklappe vahel pole ja jagaja ilmselt 100% tihe ei ole, siis see tugijalgade surve aja jooksul tagasivoolu voolikusse jõuab. Seega see veel ei päästa, kui lahtiühendamise hetkel tagasivoolu voolik survevabaks jääb. Olen proovinud koputada kiirliite otsale, aga sellest ei piisanud. Ehk proovisin liiga nõrgalt lihtsalt. Kui niisama koputamisega surve maha saab, siis pikemalt ilmselt enam ei mõtlekski.
Kui eraldi paaki pole, siis tuleb tee leida käigukasti korpusesse. Kõige kolhoosnikum variant on täiteava punn või misiganes seal on paaridada vastava hüdrolukuga. Edasjõudnum variant on originaal jagaja äravoolu vaadata ja sinna mõni kolmik lisada, siinkohal oleks isegi orig. jagaja ja filtri vahel tagasivoolu klapp omal koha. Eeldusel, et jagajast äravool ikka läheb filtrisse otse, nagu igal normaalsel süsteemil. Sel juhul suunataks igal juhul tõstuki liinist tagasi tulev õli ka läbi filtri paak ehk siis korpusesse. Tugijalad võib näiteks ketiga fikseerida, siis ei saa nad allapoole vajuda ajapikku, kuid on ka juhuseid kus kuuma ilmaga, vahet pole, kas on surve maha lastud eelnevalt või mitte, õli piisavalt palju paisub, et ühendada ilma lukku korraks lahti keeramata on võimatu. Aitab katuse all parkimine, et päike voolikuid kütta ei saa.