02-07-2024, 00:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2024, 00:41 AM ja muutjaks oli ratsoup.)
(21-06-2024, 08:37 AM)Mihkus Kirjutas: Piisab ka sellest, et tihendad sisselaske ära, siis jõuab ilma selle dekompressioonita üle lüüa ja läheb käima
On keegi viitsinud süveneda ka mis seal siis ära pudeneb või ära kulub? Netist vaadates tundub üsna lihtne mehanism
Nuka küljes on vedruga hoob mis tsenrifugaaljõuga töötab. Kui mootoril suured pöörded siis tsenrifugaajõud ületab vedru takistude ning hoob läheb sellisesse asendisse kus pisike nukk nukkvõlli tööpinnal ära kaob. Ehk siis suurtel pööretel ei lasta pütist enne pauku õhku välja.
Katki läheb see hoob, murdub lihtsalt küljest ära ja chillib karteri põhjas. Mina oma masina sain üsna jätkusuutlikult käima nii, et võtsin õhufiltri küljest ja hoidsin kätt sisselaske ees. Siis mootor pealt käega käima lükata.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller