mosse karburaatori vigurid
#7

Piibur Kirjutas:Remondikomplektist võib abi olla, kui \"parim enne\" möödas pole. Taadid leiavad oma varudest remondikomplekte ja viivad neid komisjoni müüki, paraku on kumm tihti muutunud kõvaks ja rabedaks. Tuleks kontrollida valmistamis aega!
Samuti tuleks üüed düüsid kataloogi piltide ja numbrite järgi keerata õigesse kohta. Mul on olnud juhus, kus eelmine omanik üritas ökonoomiat teha ja oli düüse ringi tõstnud, tükk aega oli nuputamist, et mida see tähendab.
Kõige kindlam on osta uus karburaator, sest ka hoovastik kulub ja kaas väändub kinnituskruvide erineva surve all. Paraku on see kulukam.
Kui tegu on K126-ga siis düüsidega ei juhtu tavaliselt suurt midagi,sellisel juhul peab läbisõit ikka tõesti astronoomiline olema.Sagedaseim häda on seotud nõelklapiga,õigemini selle pesaga.Tavaliselt kiilub siis nõelklapp kinni.Ja enamasti nii,et uputab üle.Vastupidine variant millegipärast harvemini esinev.Sobivad sinna kõikide K-126 nõelklapid,modifikatsioonist küsimatta.Samuti K-125 jms.
lugupidagisega ,Flanagan
Vasta


Sõnumeid selles teemas
mosse karburaatori vigurid - Autor: silks - 27-08-2004, 00:01 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne