16-07-2024, 08:28 AM
Paar negatiivset kogemust ka siia.
See auto on kaks korda platel esindusse sõidutatud. Kumbki ei ole elektriajami vea tõttu, vaid puhas uue ajastu autonduse praak.
Esimesel korral kadusid pidurid, sest tagumise pidurisilindri õhutusnippel oli tehases või üleandmiseelsel hooldusel lahti jäänud. Päris seisma seda autot aga regenlaadimisega ei saa.
Teisel korral keeldus auto signat maha võtmast. Praeguse teadmise järgi oli 12 V tarbeaku tühjenenud ja sellega signa lolliks ajanud. Auto Bassadone süüdistas meid võtme lõhkumises (kukkumine või uppumine), aga lõpuks saime auto ikka väidetavalt vahetamata osadega tagasi. Teadaolevalt võtit väärkoheldud ei ole. Sõidulogist (autol on peal GPS jälgimine) on näha, et auto on vahepeal usinasti erinevates esindustes käinud
Diletandi arvamus: tarkvaraviga.
Sõita on täpselt sama mugav (või noh, mage ja maitsetu), nagu ennegi. Aga see-eest ossa-kui-odav
Ja vaikne.
See auto on kaks korda platel esindusse sõidutatud. Kumbki ei ole elektriajami vea tõttu, vaid puhas uue ajastu autonduse praak.
Esimesel korral kadusid pidurid, sest tagumise pidurisilindri õhutusnippel oli tehases või üleandmiseelsel hooldusel lahti jäänud. Päris seisma seda autot aga regenlaadimisega ei saa.
Teisel korral keeldus auto signat maha võtmast. Praeguse teadmise järgi oli 12 V tarbeaku tühjenenud ja sellega signa lolliks ajanud. Auto Bassadone süüdistas meid võtme lõhkumises (kukkumine või uppumine), aga lõpuks saime auto ikka väidetavalt vahetamata osadega tagasi. Teadaolevalt võtit väärkoheldud ei ole. Sõidulogist (autol on peal GPS jälgimine) on näha, et auto on vahepeal usinasti erinevates esindustes käinud
Diletandi arvamus: tarkvaraviga.
Sõita on täpselt sama mugav (või noh, mage ja maitsetu), nagu ennegi. Aga see-eest ossa-kui-odav
Ja vaikne.