18-07-2024, 08:24 AM
Taaskord kinnitus maailma ümmarguseks olemisest.
https://www.err.ee/1609399525/via-baltic...sai-valmis
Pakuks, et 99%valmis oli see koht asi juba kuskil eelmise ise aasta lõpus või hiljemalt kevadeks. Kui tahetud oleks, siis ka tunduvalt varem. Ülejäänud töö on seisnenud ajutiste märkide ümbertõstmises ja pikalt piiratud sõiduradade vahel olevate torbikute püstitõstmises.
Viimane läbisõit sealt näitas kohati juba lagunemise märke. Nii et jällekord selline paras üllatus, kuidas küll asi nii kiiresti valmis sai. Oleks tähtajaks viiekas antud, jagataks juba miskeid kapitalistliku töökangelase märke asjaosalistele. Nüüd plaanitakse teispool Pärnut samamoodi kaks aastat palehigis tööd vehkida.
Siinpuhul lisaks veel ühe kommantaari antud suuna kohta. Olen viimased korrad euroopa poole vihmase ilmaga liikuma sattunud ja need ei olnud lõbusad kogemused. Suures piires Peale Kernut hakkab pihta salakaval rööbastee, mis kuiva ilmaga miskit raskust ei pakugi, kuid tugevama vihmaga, vähemalt isikliku arvamuse järgi, üliohtlikuks muutub, kui rööpad vihma täis valguvad. Terve tee ei saa ka neist meeleheitlikult kõrvale hoida ja nii mitugi korda olen vesiliugu sattunud. Ja näinud ka, kuidas vastutulevad autod kahtlaselt vänderdavad. Liiklustihedus sel teel aga on nagu teadagi äärmiselt kõrge. Ega ole antud olukorras enam suurt midagi teha, kui kurvis millimeetri jagu eksinult vastusõitvale rekkakolonnile ette libised. Vaevalt et hiljem keegi lilligi toob ; )
Arusaadavalt imekspandav, et asjaomased organid süvenevat olukorda käed põlvedel rahulikult pealt vahivad, kuigi ega see kõik nüüd päevapealt pole tekkinud. Ilmselt oodatakse ära, kuni mõni koolilapsi täis buss õnnetusse satub ja saab kurva näoga käsi laiutada - raha ju pole. Olukord lahendatakse elegantsiliselt muutsuunalise liikluskorraga. Paaris kuupäevadel sinnapoole, paaritutel tagasi.
https://www.err.ee/1609399525/via-baltic...sai-valmis
Pakuks, et 99%valmis oli see koht asi juba kuskil eelmise ise aasta lõpus või hiljemalt kevadeks. Kui tahetud oleks, siis ka tunduvalt varem. Ülejäänud töö on seisnenud ajutiste märkide ümbertõstmises ja pikalt piiratud sõiduradade vahel olevate torbikute püstitõstmises.
Viimane läbisõit sealt näitas kohati juba lagunemise märke. Nii et jällekord selline paras üllatus, kuidas küll asi nii kiiresti valmis sai. Oleks tähtajaks viiekas antud, jagataks juba miskeid kapitalistliku töökangelase märke asjaosalistele. Nüüd plaanitakse teispool Pärnut samamoodi kaks aastat palehigis tööd vehkida.
Siinpuhul lisaks veel ühe kommantaari antud suuna kohta. Olen viimased korrad euroopa poole vihmase ilmaga liikuma sattunud ja need ei olnud lõbusad kogemused. Suures piires Peale Kernut hakkab pihta salakaval rööbastee, mis kuiva ilmaga miskit raskust ei pakugi, kuid tugevama vihmaga, vähemalt isikliku arvamuse järgi, üliohtlikuks muutub, kui rööpad vihma täis valguvad. Terve tee ei saa ka neist meeleheitlikult kõrvale hoida ja nii mitugi korda olen vesiliugu sattunud. Ja näinud ka, kuidas vastutulevad autod kahtlaselt vänderdavad. Liiklustihedus sel teel aga on nagu teadagi äärmiselt kõrge. Ega ole antud olukorras enam suurt midagi teha, kui kurvis millimeetri jagu eksinult vastusõitvale rekkakolonnile ette libised. Vaevalt et hiljem keegi lilligi toob ; )
Arusaadavalt imekspandav, et asjaomased organid süvenevat olukorda käed põlvedel rahulikult pealt vahivad, kuigi ega see kõik nüüd päevapealt pole tekkinud. Ilmselt oodatakse ära, kuni mõni koolilapsi täis buss õnnetusse satub ja saab kurva näoga käsi laiutada - raha ju pole. Olukord lahendatakse elegantsiliselt muutsuunalise liikluskorraga. Paaris kuupäevadel sinnapoole, paaritutel tagasi.