19-07-2024, 17:30 PM
Ajaks pisut "lolli möla" pritsehetke seadmisest.
1.minu masinatel olevatel pumpadel olevatel pimenuutidel on relakaga lõigatud sälk võlli kiilu kohas,võtan selle 3 poldiga kaane maha ja pimenuudil olev sälk näitab kohe ära millises kohas mootor seisab hetkel ja sälk kella 1 juures käib pauk esimeses pütis ja kella 4 juures pauk teises pütis...kuradi hää niivisi toimetada.
Olen siiani pritsehetke pannud nagu igal pool räägitakse,et küte torus tõusma hakkab...Ei saanud mina pritset paika...Hakkuri mootor oli siiani külmalt föönist kuuma andes kohe laulis,muidu ketra tött tött tött teeb mootor pikalt...Jõudu nagu oli ja arvasin,et pritse paigas...Sai igavusest ja pulli pärast lääne pump ka sellele peale pandud(nüüd kõik minu pillid lääne pumbaga).Seekord seadsin vända esimese püti ÜSS asendisse,gaasihoob põhja ehk max kütte etteanne ja siis keerasin pumba võlli seni kui kütuse tõus torus lõpeb ja siis õigesse auku polt sisse.Pritsehetke seadmiseks võtan pihustilt toru lahti ja sinna otsa 8mm läbipaistev voolik ja sealt hea näha kütte liikumist.Olin kütuse tõusu lõppemise fikseerinud ja polt paigas siis kohe võtmest starterit ja ennäe imet,mootor mis külmalt raskelt käivitus laulis nüüd kohe poolest pöördest ja nii saab esimese korraga pritsehetke kohe paika.Ka lääne diislitel ju pannakse mootor üss ja siis 1mm kella järgi nukkplaadi nuka tõusu.Sitaks hea ja mugav on põkaga majandada kui võtmest käib ja seiskub ja ei mingit vahekorda gaasihoovaga...Sõida nagu diisel autoga...+ lääne pumbaga kadus ka igasugune õhutamise n..s.Pump mootorile drelliga keerad pumba võlli kuni pumba tagasivoolust küte tuleb ja koos küttega tuleb ka õhk ja klapile vool ja masin laulabki...Ja lääne pumpa ei tohi kuivalt ringi ajada,enne tuleb kasvõi tagasivoolu tuts maha keerata ja kütet täis valada.Kui paak peaks tühjaks saama siis küte paaki ja mõni sekund kauem starterit ja masin käib...
1.minu masinatel olevatel pumpadel olevatel pimenuutidel on relakaga lõigatud sälk võlli kiilu kohas,võtan selle 3 poldiga kaane maha ja pimenuudil olev sälk näitab kohe ära millises kohas mootor seisab hetkel ja sälk kella 1 juures käib pauk esimeses pütis ja kella 4 juures pauk teises pütis...kuradi hää niivisi toimetada.
Olen siiani pritsehetke pannud nagu igal pool räägitakse,et küte torus tõusma hakkab...Ei saanud mina pritset paika...Hakkuri mootor oli siiani külmalt föönist kuuma andes kohe laulis,muidu ketra tött tött tött teeb mootor pikalt...Jõudu nagu oli ja arvasin,et pritse paigas...Sai igavusest ja pulli pärast lääne pump ka sellele peale pandud(nüüd kõik minu pillid lääne pumbaga).Seekord seadsin vända esimese püti ÜSS asendisse,gaasihoob põhja ehk max kütte etteanne ja siis keerasin pumba võlli seni kui kütuse tõus torus lõpeb ja siis õigesse auku polt sisse.Pritsehetke seadmiseks võtan pihustilt toru lahti ja sinna otsa 8mm läbipaistev voolik ja sealt hea näha kütte liikumist.Olin kütuse tõusu lõppemise fikseerinud ja polt paigas siis kohe võtmest starterit ja ennäe imet,mootor mis külmalt raskelt käivitus laulis nüüd kohe poolest pöördest ja nii saab esimese korraga pritsehetke kohe paika.Ka lääne diislitel ju pannakse mootor üss ja siis 1mm kella järgi nukkplaadi nuka tõusu.Sitaks hea ja mugav on põkaga majandada kui võtmest käib ja seiskub ja ei mingit vahekorda gaasihoovaga...Sõida nagu diisel autoga...+ lääne pumbaga kadus ka igasugune õhutamise n..s.Pump mootorile drelliga keerad pumba võlli kuni pumba tagasivoolust küte tuleb ja koos küttega tuleb ka õhk ja klapile vool ja masin laulabki...Ja lääne pumpa ei tohi kuivalt ringi ajada,enne tuleb kasvõi tagasivoolu tuts maha keerata ja kütet täis valada.Kui paak peaks tühjaks saama siis küte paaki ja mõni sekund kauem starterit ja masin käib...