20-07-2024, 22:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2024, 09:17 AM ja muutjaks oli Talupoeg taluja.)
Aastaid seisnud Perkins mootorilt sai võetud rootorpump ja pandud teisele mootorile. Käis täpselt 5minutit ja jooksis kokku. Võll pooleks ja pea kutu. Kütus oli pumbas olemas aga vana. Rohkem ei ole julgend sama protseduuri korrata vaid olen kõik läbi pesnud. Värske kütus sisse ja on lootust.
T.
Ps. lisan siia veel täiendavalt: Võlli murdumiskoht oli värske, mõra algust ehk vana pragu näha polnud. Rootorpumbas oli kütus sees aga see oli aastaid seisnud ja arvasin et kui see lihtsalt niisama järgmisele mootorile paigaldada, ei juhtu midagi. Pump käis käe vahel kenasti ringi. Pärast lahti võttes ei olnud kuskil roostet näha. Ju siis enam ei määrinud või tõesti oli kuskil mingid roostekahjustused mida hiljem näha polnud. Plunsrid olid ka lahti jne. Mina vähemalt samal juhul käitun nii, et olgugi pealtnäha kõik korras ja ilus, ikka lasen uue kütuse läbi joosta ja ajan treipingis mõne aja ringi... Stendi mul pole aga hädapärast kõlbab ka nii. Aga igal juhul läheb võlli ja treipingi pakkide vahele kummivoolik. Seda selleks, et kui tõesti peaks kinni jääma, on koht kust libisema hakkab
T.
Ps. lisan siia veel täiendavalt: Võlli murdumiskoht oli värske, mõra algust ehk vana pragu näha polnud. Rootorpumbas oli kütus sees aga see oli aastaid seisnud ja arvasin et kui see lihtsalt niisama järgmisele mootorile paigaldada, ei juhtu midagi. Pump käis käe vahel kenasti ringi. Pärast lahti võttes ei olnud kuskil roostet näha. Ju siis enam ei määrinud või tõesti oli kuskil mingid roostekahjustused mida hiljem näha polnud. Plunsrid olid ka lahti jne. Mina vähemalt samal juhul käitun nii, et olgugi pealtnäha kõik korras ja ilus, ikka lasen uue kütuse läbi joosta ja ajan treipingis mõne aja ringi... Stendi mul pole aga hädapärast kõlbab ka nii. Aga igal juhul läheb võlli ja treipingi pakkide vahele kummivoolik. Seda selleks, et kui tõesti peaks kinni jääma, on koht kust libisema hakkab
