22-07-2024, 07:10 AM
(21-07-2024, 21:47 PM)rehepapp Kirjutas: Olen neid lihvijaid ise teinud mitmeid ja ka igapäevaselt puutun kokku erinevate lihvmasinatega mis laagrite peal jooksevad kiirusega 6000rpm. Selline jutt et vöib lasta saja kraadiga, no ei tea? vbl vöib?Tänud, see jutt kõlab minu jaoks juba tõepärasemalt, sest loogilisem oleks, et see märgitud 100-120 kraadi on ikkagi lubatud maksimum, mitte tavaline töötemperatuur. Ka ei mäleta nagu oleks vanade laagritega need kinnituskohad-poldipead soojaks läinud. Rääkimata sellest, et oleksid kuumad olnud. 50+ kraadi ju põhimõtteliselt kiirgab soojusenergiat ja kui palja käsivarrega lähedusse satuks siis see annaks mu meelest tunda küll.
Igal juhul kusagil pingud - mõõdud valed. Ega see FAG nüüd ka mingi kvaliteedi asi pole.
Vaata ikka laagrite vaheline puks üle, et puks liiga suure mööduga ei oleks- et käib juba laagri tolmukattesse. Rull vöiks ikka suht kerge jooksuga olla ilma lindita.
Samas on mõõtude järgi nagu kõik sama. Nii uued kui ka vanad laagrid. Samuti ka laagritevahelised puksid. Ettevaatlikuks teeb just see, et vanad laagrid polnud originaalis liimitud vaid olid lihtsalt poltidega pinge alla tõmmatud, kuid uued on lisaks ka liimiga fikseeritud aga millegipärast asi ikkagi ei toimi nii nagu võiks ja peaks.
Torutööd Tartus +372 5693 2898