26-07-2024, 22:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2024, 22:48 PM ja muutjaks oli hulgus.)
On see limusiin ede, või tagavedune? Umbes samal ajal läksid paljud jaapanlased (carina, bluebird, hondad) edevedusteks.
Tagaveo puhul oleks suurema mootori valik veel mõistlik, aga väike kerge ja pehme kere puhul võib äkilisemal katsel tagaots maha jääda..
Omast kogemusest võin kinnitada, et isegi mitteroostetavat kere ei tasu ühelt küljelt tõsta, pärast uksed ei käinud. Kunagi ammu sai (oli vist )´87 sunnikuga saksamaa vahet sõidetud, ikka 1800km üks ots. meeletu 1,7D mootori toell sai isegi 140km/h sõita, kuigi mitte pikalt. samas kütuse kulu oli viisakas, 40+ paagi täiega, kestis 1000+km .
Tagaveo puhul oleks suurema mootori valik veel mõistlik, aga väike kerge ja pehme kere puhul võib äkilisemal katsel tagaots maha jääda..
Omast kogemusest võin kinnitada, et isegi mitteroostetavat kere ei tasu ühelt küljelt tõsta, pärast uksed ei käinud. Kunagi ammu sai (oli vist )´87 sunnikuga saksamaa vahet sõidetud, ikka 1800km üks ots. meeletu 1,7D mootori toell sai isegi 140km/h sõita, kuigi mitte pikalt. samas kütuse kulu oli viisakas, 40+ paagi täiega, kestis 1000+km .