29-07-2024, 21:25 PM
Originaal jagaja on vist sellise süsteemiga. Tõmbad kangi sisse ja siis mootori lülitusega pressid. Eriti aru ei saa, kuidas selliselt täpsus tagatakse millegi õrnema pressimisel. Inertsiga mootor ju pumpab seisma jättes ikkagi õli. Võibolla päris originaalis nii ka pole, aga mitmetel pressidel nii näinud. Eks keegi targem parandab, kui valesti aru saanud.
Enda pressi uuendamisel olen niipalju jõudnud uurida. Näiteks 2 seeria ka mitte nimega hammasratas pump on võimeline andma kuni 250Bar, hetke piik taluvus ka 270Bar. Seega läheb käiku see. Ei näe põhjust, miks asi võiks jääda lühiajaliseks. Sest esiteks ei tööta garaazi all pressiga tundide viisi järjest. Mingit õli kuumenemist kunagi toimuda ei saa. Ja reaalsuses jõuab 250Bar surve ka harva, enamus pressitavaid detaile alistub ikka ennem.
Jagajaks tuleb ilmselt kõige tavalisem 40 L/min igalpool müüdav asi. Jällegi survet talub kuni 275 Bar, mis on enam kui küll.
Pressimise protsess siis nii, et mootor tööle ja jagajaga siis liigutab silindrit.
Enda pressi uuendamisel olen niipalju jõudnud uurida. Näiteks 2 seeria ka mitte nimega hammasratas pump on võimeline andma kuni 250Bar, hetke piik taluvus ka 270Bar. Seega läheb käiku see. Ei näe põhjust, miks asi võiks jääda lühiajaliseks. Sest esiteks ei tööta garaazi all pressiga tundide viisi järjest. Mingit õli kuumenemist kunagi toimuda ei saa. Ja reaalsuses jõuab 250Bar surve ka harva, enamus pressitavaid detaile alistub ikka ennem.
Jagajaks tuleb ilmselt kõige tavalisem 40 L/min igalpool müüdav asi. Jällegi survet talub kuni 275 Bar, mis on enam kui küll.
Pressimise protsess siis nii, et mootor tööle ja jagajaga siis liigutab silindrit.