08-08-2024, 20:57 PM
Tere.
Üritame poistega liikuma saada üht vana GAz 51. Masin väga kehvas seisus, ent mootori saime juba käima. Nüüd on probleem käigukangiga. Autol klaasi polnud ja vesi tuli kõik sisse ja ka mööda käigukangi alla. Käigukastis oli ainult vesi. Õnneks hammasrattad liiguvad, kahvlid ja nende võllid liiguvad. Tagurpidi käiguga on probleem: varras, mis tagurpidi käigu lülitust võimaldab, on kinni ning käiku ei saa lülitada. Oleme juba nädal otsa igasugu roostesulatajatega õlitanud, ent liikuma ei saa. Ei kujuta ka täpselt ette, kuidas käigukangi alumine ots on ehitatud. Välja võtta ei saa/ei oska. Kas kellelgi on mingit joonist või pilti käigukangi alumisest otsast ning sinna kinnitatud detailist? Siis oleks lihtsam, ehk ei peagi hakkama võlli välja ajama. Või saab käigukangi siiski kuidagi lihtsamalt kätte?
Kiviraidur
Üritame poistega liikuma saada üht vana GAz 51. Masin väga kehvas seisus, ent mootori saime juba käima. Nüüd on probleem käigukangiga. Autol klaasi polnud ja vesi tuli kõik sisse ja ka mööda käigukangi alla. Käigukastis oli ainult vesi. Õnneks hammasrattad liiguvad, kahvlid ja nende võllid liiguvad. Tagurpidi käiguga on probleem: varras, mis tagurpidi käigu lülitust võimaldab, on kinni ning käiku ei saa lülitada. Oleme juba nädal otsa igasugu roostesulatajatega õlitanud, ent liikuma ei saa. Ei kujuta ka täpselt ette, kuidas käigukangi alumine ots on ehitatud. Välja võtta ei saa/ei oska. Kas kellelgi on mingit joonist või pilti käigukangi alumisest otsast ning sinna kinnitatud detailist? Siis oleks lihtsam, ehk ei peagi hakkama võlli välja ajama. Või saab käigukangi siiski kuidagi lihtsamalt kätte?
Kiviraidur