10-08-2024, 13:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2024, 13:00 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Teine küsimus-
peale eemaldamist, panin hoorattal tähele, et see tihvt, mis vända ja hooratta õiget asendit peaks tagama, on hooratta pinnaga tasa. Ei ole murdunud, täiesti sile pealt nagu poleeritud. Õiges asendis tagasi kokkupanekut see muidugi ei sega. See tihvt ei hoia hoorattast vända otsas kinni ka....Tihvti ava vändas on puhas, tühi ja sirge.
mis pornoga on tegemist?
Kas keegi on tihvti pressinud hooratta sisse vales asendis kokkupannes või ongi see tihvt muudetud tehasepoolt paljalt visuaalseks juhiseks?
Küsimus 3:
Mootor sai lahatud seetõttu, et mootoris oli seni tuvastamata päritoluga kärin. Üksiku kepsu kloppimisega selle müra sagedus ei sobinud aga sobiks kenasti lahtioleva hooratta tärinaga. Samas hooratta poldid olid tuugalt kinni ja oli näha ka liimijääke keermetel. Kas jäljed hooratta poltide vahel võivad viidata hooratta liikumisele väntvälli suhtes?
Lisainfoks, et ühegi pihusti lahtiühendamine müra ei muutnud. Abiseadmete rihma mahavõtmine, vaakumpumba mahavõtmine, turbo seiskamine midagi ei muutnud.
peale eemaldamist, panin hoorattal tähele, et see tihvt, mis vända ja hooratta õiget asendit peaks tagama, on hooratta pinnaga tasa. Ei ole murdunud, täiesti sile pealt nagu poleeritud. Õiges asendis tagasi kokkupanekut see muidugi ei sega. See tihvt ei hoia hoorattast vända otsas kinni ka....Tihvti ava vändas on puhas, tühi ja sirge.
mis pornoga on tegemist?
Kas keegi on tihvti pressinud hooratta sisse vales asendis kokkupannes või ongi see tihvt muudetud tehasepoolt paljalt visuaalseks juhiseks?
Küsimus 3:
Mootor sai lahatud seetõttu, et mootoris oli seni tuvastamata päritoluga kärin. Üksiku kepsu kloppimisega selle müra sagedus ei sobinud aga sobiks kenasti lahtioleva hooratta tärinaga. Samas hooratta poldid olid tuugalt kinni ja oli näha ka liimijääke keermetel. Kas jäljed hooratta poltide vahel võivad viidata hooratta liikumisele väntvälli suhtes?
Lisainfoks, et ühegi pihusti lahtiühendamine müra ei muutnud. Abiseadmete rihma mahavõtmine, vaakumpumba mahavõtmine, turbo seiskamine midagi ei muutnud.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.