11-08-2024, 18:27 PM
(11-08-2024, 17:43 PM)ivo86 Kirjutas: Ma tean ka, et eluaeg on neid jätke sinna vahele pandud ja ei kujutanud ettegi, et sellega probleem võiks olla kuskil.. Ma pole isegi süvenenud kunagi, et on õige ja vale, kui poest pidurtoru jätku küsid.
Mis tüüpi need on?
https://varuosamarket.ee/et/679-piduritoru-liitmikud
Eelneval pildil oli teist tüüpi?
Vaatasin, et seal varuosamarketi lehel on korralik segasummasuvila erinevat tüüpi ja eriotstarbelistest liitmikest. Tüüpe on seal mitmeid kui nii saab öelda. Ma ei suuda neid kõiki siia lahterdada.
Piduritorude seisukohalt on vähene, kuid selge valik sobivatest (v.a eelviimane toode) leitav nt. Biltema lehelt: https://www.biltema.fi/en-fi/car---mc/ca...rakepipes/
Ma ei ole hüdraulika spetsialist, kuid 15+ aastat tööd hüdraulikat sisaldavas valdkonnas on üsna hea ülevaate ja kogemustepagasi andnud. Purunenud torusid ja liitmikke käib ikka päris palju läbi ning julgelt 90+ protsenti defektidest on seotud inimfaktoriga.
(11-08-2024, 17:18 PM)vwt2 Kirjutas: Lihtsalt harimise mõttes-kas hüdraulika seisukohalt on põhimõtteline erinevus vastupidavusel või mujal lehter ja lõõts ühendusel?
Ma päris hästi ei saa küsimusest aru . Vastupidavus ei ole antud juhul hüdraulikaga seotud kui nii saab väljendada. Minu point oli, et erinevates hüdraulikasüsteemides on võimalik ja tulebki kasutada erinevaid liitmikke - kõike ei saa ühe mütsiga lüüa ja peale süsteemi rõhu on mõjutegureid veel. Valesti valitud liitmik võib vaatamata oma mehaanilisele tugevusele muutuda ohtlikuks ka olulisemalt madalamatel kasutusrõhkudel, kui me muid tegureid ei arvest. Hüdraulikas on näiteks paljalt terastorude ühendamiseks olemas vähemalt neli lõikurrõngasliitmike tüüpi. Silmale sisuliselt samad, otstarbed erinevad. No ja liidame siia veel valmistamise materjalid, erinevad õlid ja paigalduskohad. Ning mõnest tüübist saab juba kümneid.