30-08-2004, 23:49 PM
Olen Valdo Sinuga nõus, et 51-st tehti mustmiljon modifikatsiooni.Samas pean Sind ka lohutama,et sa vististi ei saa kunagi teadma millal mingi konkreetne muudatus siis teoks sai.põhjus ju lihtne-ka pärast muudatuse läbielanud autodel võis NL-majandusest tingitud \"tagasi muudatusi\" ette tulla.
2.Mingi mootori ressursi on suht mõttetu ju taga ajada. See sõltub ju konkreetsest isendist ja kasutus tingimustest. Ja ka kümmnendist. Kujutame ette,et 51 koos käruga veab ära 6-7 tonnise lasti.(tavaline sel ajal)kimab Tallinnast Moskvasse, juht hoiab kiirust 50-55-60 km/h.Ja aasta on näit 58.Aastal 73 sõidab samasugune kooslus sama teed, sama koormusega (ikka 6-7 tonni)kiirusega60-65-70. Mõtleme,kas pisike vahe on?
Suht mõtetud on siinkohal jutud a`la \"põrutasin 197-ga ja seejärel kohe kepsud kotis\".
3.Aga räägime siinkohal veel sellest va GaZ 53-Fśt.Tegelikult pole me sellest ju rääkinudki.Sõbrad,parandage mind kui arvan,et ega seda marki autosid isegi reg.tunnistuse palju ringi ei sõida.On ta ju Zil-164 kaasaegne ja põllumajandusse neid uuena küll ei tea olevat tulevat.Küll tuli neid riigi baasidesse.lOli küll mulle teada olevalt üks masin mis tuli 62 aastal ukrainast vahetusena härjapea seemne vastu.Ja seda Saverna kolhoosi.(Algselt\"Võitja\")Auto teenis kuni 73 aastani,siis tegi avarii .Ja oma maised sõidud lõpetas ta küll paberil 53F-ina ,aga samas pika baasiga 52-nakusagil aastal 75.
Aga ikkagi sellest mudelist.Ärme räägime siinkohal sellest iluvõrest-esikandlest.Tähtis on minu arvates hoopis see,et tegelikult hoopis uue auto tarvis tehti uus raam,kabiin-kandja hoopis uute agregaatide tarvis.Ms.52/53 kabiin on ka aastakäikude kaupa veidi erinev.Algul oli s sileda katusega,hiljem laineline,tugevdustega.53F on minu teada ainuke veoauto kus kell oli stanard varustuses.Täpselt nagu esimestel 53-del.&9 aasta 53-A del oli võimalus kell \"pardatsoki\" kõrvale paigaldada-kaas oli kohalt eemaldatav.Kuni kandilise kabiini tulekuni oli seal stantsitud koht.Kell ise oli 21- kella mõõdus.53-F idel oli ka armatuur sellise jaotusega-spidomeeter-kütuse näidik- ja temp.näidik.Kollase sihverplaadiga ja ülejäänud olid märgutuled.Sama oli esimeste 53-de ja 53A-dega Hiljem olid ikka sihverplaadid kollased,aga mõõteriistu 51-lt harjunud arv.Mingil aastal muutusid taustad mustaks.
Head soovides,Flanagan
2.Mingi mootori ressursi on suht mõttetu ju taga ajada. See sõltub ju konkreetsest isendist ja kasutus tingimustest. Ja ka kümmnendist. Kujutame ette,et 51 koos käruga veab ära 6-7 tonnise lasti.(tavaline sel ajal)kimab Tallinnast Moskvasse, juht hoiab kiirust 50-55-60 km/h.Ja aasta on näit 58.Aastal 73 sõidab samasugune kooslus sama teed, sama koormusega (ikka 6-7 tonni)kiirusega60-65-70. Mõtleme,kas pisike vahe on?
Suht mõtetud on siinkohal jutud a`la \"põrutasin 197-ga ja seejärel kohe kepsud kotis\".
3.Aga räägime siinkohal veel sellest va GaZ 53-Fśt.Tegelikult pole me sellest ju rääkinudki.Sõbrad,parandage mind kui arvan,et ega seda marki autosid isegi reg.tunnistuse palju ringi ei sõida.On ta ju Zil-164 kaasaegne ja põllumajandusse neid uuena küll ei tea olevat tulevat.Küll tuli neid riigi baasidesse.lOli küll mulle teada olevalt üks masin mis tuli 62 aastal ukrainast vahetusena härjapea seemne vastu.Ja seda Saverna kolhoosi.(Algselt\"Võitja\")Auto teenis kuni 73 aastani,siis tegi avarii .Ja oma maised sõidud lõpetas ta küll paberil 53F-ina ,aga samas pika baasiga 52-nakusagil aastal 75.
Aga ikkagi sellest mudelist.Ärme räägime siinkohal sellest iluvõrest-esikandlest.Tähtis on minu arvates hoopis see,et tegelikult hoopis uue auto tarvis tehti uus raam,kabiin-kandja hoopis uute agregaatide tarvis.Ms.52/53 kabiin on ka aastakäikude kaupa veidi erinev.Algul oli s sileda katusega,hiljem laineline,tugevdustega.53F on minu teada ainuke veoauto kus kell oli stanard varustuses.Täpselt nagu esimestel 53-del.&9 aasta 53-A del oli võimalus kell \"pardatsoki\" kõrvale paigaldada-kaas oli kohalt eemaldatav.Kuni kandilise kabiini tulekuni oli seal stantsitud koht.Kell ise oli 21- kella mõõdus.53-F idel oli ka armatuur sellise jaotusega-spidomeeter-kütuse näidik- ja temp.näidik.Kollase sihverplaadiga ja ülejäänud olid märgutuled.Sama oli esimeste 53-de ja 53A-dega Hiljem olid ikka sihverplaadid kollased,aga mõõteriistu 51-lt harjunud arv.Mingil aastal muutusid taustad mustaks.
Head soovides,Flanagan